Targi Książki w toku!


Melduję tylko, że żyję. Ciągle 😉 Pierwszy dzień upłynął pod znakiem pomocy na stoisku, spotkań z mediami (ponoć załapałam się do wypowiedzi Polskiego Radia Program 3) i spotkań branżowych. Minął błyskawicznie!

Dzisiaj szkolenie z promowania książek w portalach internetowych, potem trochę spotkań, a późnym popołudniem zaczyna się szaleństwo. Przyjeżdża Iza z Czytadełka, potem idziemy się integrować z autorami Uroborosa i ich fanami. A jutro… Wariacja! Spotkania, spotkania, spotkania, spotkania, a na koniec integracja blogerów, czytelników i autorów. A, i jeszcze urodziny kumpeli. Szał ciał!

To tyle tej niby-relacji, a na koniec garść zdjęć, które zrobiłam na nasz fanpage 🙂

stadion narodowy
Zaczynamy!
10257219_706450116063501_121793117095938813_o
Tło do zdjęć, taka ścianka sławy 😉

Miłego weekendu!

11 myśli w temacie “Targi Książki w toku!

  1. O tym, że istnieje takie wydawnictwo, jak „Czarna owca” wiedziałam od dawna. Ale nie wiedziałam o „Czarnej owieczce” i wywołało to szeroki uśmiech na mojej twarzy, gdy zobaczyłam te dwa stoiska obok siebie 🙂 Świetny pomysł na nazwę!

    1. Kamil – :))) Może kiedyś dołączysz?

      Ślubna Herbata – o proszę, fajnie 🙂 Te dzieciaki przybywające do Owieczki wywoływały nasze uśmiechy, to milutkie było 🙂

  2. Ech… – westchnęła zazdrośnie AnnRK i poszła czytać książkę obrażona na wszystkich, którzy są tam, gdzie ona by chciała, a nie jest.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.