Zużycie materiału


kawa i ciastko

Ostatnio tylko biegam. Tu, tam, ówdzie. Prawie nie czytam. A jak czytam, to teksty do pracy. W związku z czym, nie mam o czym napisać na blogu.

Wróć. Mogłabym napisać kolejny Wieloksiąg lub odpowiedzieć na pytania. Ale nie mam czasu.

Byle do „po Targach”, byle do końca maja, byle do połowy czerwca. Sama już nie wiem, byle do kiedy.

Na razie byle do przyszłego czwartku – będzie po Targach, po spotkaniu autorskim i po dwóch innych spotkaniach. I może wtedy w końcu poczuję spokój duszy i się zrelaksuję.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 😉

15 thoughts on “Zużycie materiału

  1. Coś jest w tym paradoksalnego, że przygotowania do Targów Książki zabierają czas na czytanie… Ktoś nie czyta, żeby czytać mógł ktoś, może to będzie pocieszeniem :).

    1. Aga – racja 🙂 Właściwie to częsta sytuacja, gdyby tak spojrzeć z boku. Ale musiałam to napisać – trochę by dać znać, że żyję, trochę wyjaśnić, dlaczego nie piszę, a trochę dać upust frustracji 😉

    1. Odnosnik do fw wklejony przypadkiem i niechcący, jesli to nie problem, to skasuj moją odpowiedź, żeby nie było, że portal filmowy reklamuję. 😉

      1. Mam nadzieję, że będzie! Chociaż jeszcze kilka dni po TK będę mocno zajęta, więc pewnie moja relacja będzie ostatnią 😉 Ale co tam!

        Wyedytowałam komentarz i wywaliłam link 🙂

  2. Doskonale Cię rozumiem. D.o.s.k.o.n.a.l.e. Ja w tej chwili czytam tylko i wyłącznie eseje studentów, oraz prace licencjackie i magisterskie. A przecież nie będę ich na blogu recenzować. Oby do połowy czerwca. Przetrwajmy jakoś…

    1. Bombeletta – staram się, dzięki za wsparcie! 😀

      Grendella – heh, też uroczo 😀 To też masz wesolutko, nie ma co! No nic, zaciskamy zęby, zbieramy siły i do przodu!

  3. Jak ja bym chciała by na tych targach! Wyczekuję jakiejś relacji, może chociaż to mi zrekompensuje. Chyba teraz każdemu brakuje czasu, a przynajmniej większości. Nic dziwnego, w końcu koniec roku szkolnego, miesiąca… Złośliwość rzeczy martwych.

    1. Marpleous – może w przyszłości się uda? Relacja będzie, aczkolwiek pewnie nie natychmiast po, bo zaraz po Targach mam kilka dni spotkań do ogarnięcia. Jednak potem skrobnę, więc zapraszam 🙂
      Co do braku czasu, to fakt, sporo ludzi ma z tym problem. Mnie się najczęściej jakoś udaje to ogarniać, ale maj to tragedia. Wprawdzie szkoła i studia mnie już od dawna nie dotyczą, to jednak praca,różnego rodzaju aktywności z nią związane, spotkania, do tego odrobina rozrywki ze znajomymi i już doba za krótka :/

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

