Dzielę się książkami i w tym roku!


Podstępnie zwabiłam Was na bloga, by serdecznie zaprosić Was do zakupu książek, a tym samym wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! W zeszłym roku udało się szałowo! Wszystkie książki zostały sprzedane, niektóre nawet za sporo ponad cenę rynkową. I, dzięki Waszemu zapałowi do licytowania tychże pozycji oraz Waszej hojności, udało się zebrać sumę 262,50 zł!

Jakiś czas temu zapłytałam na fanpage’u, czy chcecie powtórki tej akcji i pojawiło się sporo głosów na tak, a żaden na nie. W związku z czym ruszyłam do dzieła. Ciekawe, czy i w tym roku uda się osiągnąć taki suckes?

Nie mam tutaj zbyt wielu książek do oddania, bo w 2014 regularnie albo wywoziłam je do rodziców, albo oddawałam do bibliotek, albo trafiały do znajomych. Ale uzbierało się kilka, które miały iść do biblioteki, jednak postanowiłam je wystawić na aukcje WOŚP-u, a kolejne przeczytane oddam bibliotece 🙂 Jest tam trochę książek zupełnie nowych (nietrafione prezenty, duble etc.), kilka używanych, lecz będących w bardzo dobrym stanie. Wystawiłam je w przyjaznych cenach, bo bardzo, ale to bardzo bym chciała, by się sprzedały i tym samym, by udało się wesprzeć Orkiestrę i w tym roku!

Zapraszam Was serdecznie do wspierania tej wspaniałej inicjatywy! Kliknijcie w serduszko, a przeniesiecie się na stronę aukcji. A jeżeli te książki Was nie interesują, to może chcecie je kupić komuś na prezent? Albo np. podać informację o aukcjach dalej w świat? 🙂 Dzięki!

23 finał wosp

4 myśli w temacie “Dzielę się książkami i w tym roku!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.