Wybaczcie!


Skandaliczna cisza tutaj zapanowała. O książkach nie pisałam wieki, a jak już – bardzo rzadko! – się coś pojawia, to jest to teatr. Cóż, ta pasja aktualnie najbardziej mnie pociąga, jednakże latem wiele teatrów nie pracuje, więc jest szansa na to, że znowu wyrównam liczbę wpisów o książkach.

W każdym razie chciałam prosić o wybaczenie, brak postów to nie efekt olewania i lenistwa, tylko kompletnego wariactwa życiowego. Szukanie mieszkania, negocjacje, zakup, załatwianie spraw urzędowych, remont, wybór mebli, wszystkie te montaże, dowozy, sprzątanie, pakowanie, rozpakowywanie, układanie… Do tego Targi Książki, mnóstwo spotkań autorskich, różne związane z pracą zadania. Na okrasę trochę spotkań ze znajomymi i oczywiście wyjścia do teatru. Ledwie zipię! A pojutrze wprawdzie ruszam na dwutygodniowy urlop, ale spędzam go u rodziców, bo mama ma operację i będę kursować między domem a szpitalem. Mało urlopowo, co?

W każdym razie chciałam tylko dać znać, że żyję, pamiętam o blogu i o Was, tylko potrzebuję chwili na ogarnięcie życia. Dzisiaj w końcu przeniosłam wszystkie pierdoły do nowego mieszkania, najważniejsze rzeczy wepchałam do szaf i klapnęłam na tyłek. Mebli mam połowę, książki stosami zalegają na podłodze, bo jeszcze nawet nie zamówiłam półek, ale co tam, pomyślę o tym w lipcu, po powrocie. A na razie świętuję pierwszą noc na swoim!

4 thoughts on “Wybaczcie!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

