Blogami zapycham dziurę ;)


Od dawna próbuję się zmotywować do opisania fajnej młodzieżówki, którą zdecydowanie chciałabym wielu z Was polecić, jednak zapalenie gardła i krtani wyciąga ze mnie praktycznie wszystkie siły. I tak mija dzień za dniem…

By jednak nie zapadła tutaj zupełna cisza, to postanowiłam zastosować typową zapchajdziurę. Ale zapchajdziurę godną, jak rzadko! Bo zapewne pierwszy i ostatni raz miałam okazję wystąpić w telewizji! Gdzieś tam się w prasie rozbijałam, w radiu wypowiadałam się już dobrych kilka razy, ale telewizja? Stres mnie prawie zeżarł, całe szczęście odpuścił, gdy musiałam skupić się na słuchaniu pytań i odpowiadaniu. A czy z sensem… Nie wiem, jeszcze siebie nie obejrzałam, mimo tego, że nagranie było w piątek. Ponoć wyszło dobrze, kiedyś sprawdzę 😉

W piątek, 20 listopada (czyli dzień przed moimi urodzinami, niezły prezent!) miałam przyjemność gościć – razem z Zacofanym w lekturze – u Mariusza Ziomeckiego w programie „Prawy do lewego, lewy do prawego” w Polsat News 2. I chociaż polityka zeżarła nam część minut, to udało się chwilę porozmawiać o blogach książkowych! Przeżyliśmy, teraz nawet miło będzie powspominać, ale stres był okrutny!

PS. Jeżeli nie lubicie polityki, to polecam oglądać od 36 minuty. A jeżeli komuś nie działa poniższy filmik, to zapraszam do źródła – TUTAJ.

28 thoughts on “Blogami zapycham dziurę ;)

          1. Nie, nie! Kto nie ma aktualizacji Silverlighta ten ma problemy, reszta powinna na spokojnie obejrzeć. Po prostu na Twojej stronie nie wyświetla się informacja o braku dodatku. 🙂

  1. Oglądałam i bardzo mi się podobało, dałaś radę, tremy nie było widać, mimika też nie przeszkadza, po prostu pokazuje, że jesteś fajną osobą 🙂 Tylko prowadzący koncertowo dał ciała, przekręcając nazwisko i stres nie ma tu nic do rzeczy, profesjonalista powinien być lepiej przygotowany.
    Mimo wszystko cieszę się, że się tam pokazaliście, o blogach warto mówić i uświadamiać ludzi, że blogosfera jest ważną częścią literakiego świata. Chętynie obejrzałabym długi materiał na ten temat 🙂

    1. Jedna myśl mi się nasunęła. Znam Agnieszkę, Zacofanego w lekturze z jego bloga, ale prowadzącego programu nie…
      Gratuluję występu, ponieważ sama bym chyba nie dała rady powiedzieć ani słowa, ze stresu. 🙂

    2. Agnes – przed to prawie zeszłam na zawał, wylew i insze inszości, takiego stresu dawno nie miałam. W trakcie stres był, ale to już było coś, co ogarniam – zadanie do wykonania, zadanie trzeba wykonać 😀 A po to taka ulga, że przetrwałam, że hej. No i wtedy zeszła adrenalina, a weszła w pełni choroba 😉

      Lustro Rzeczywistści – dzięki 🙂 Ja nie potrafię się na niego złościć, bo to bardzo przyjemny pan prowadzący, pogadaliśmy przed i po programie, widać, że go temat interesuje, no ale cóż, wiadomo, literatura bliską mu jest 🙂
      A co do długiego materiału – to mogłoby być ciekawe :>

  2. Jestem świeżo po obejrzeniu tegoż programu. Szkoda, że Wasze wystąpienie trwało tylko ok. 11 minut gdy polityczne przepychanki zajęły aż ok 37. Niezbyt dobrze to świadczy, moim zdaniem, o rozłożeniu wag przez realizatorów programu pomiędzy tymi tematami…

    1. Dominika Fijał – 🙂 Dzięki! A co do stresu, to był gigantyczny, to fakt. Jeszcze tego samego dnia chciałam dzwonić i odwoływać i gdyby nie fakt, że uwaliłabym Piotra (zostałby sam), to bym moze i się wycofała.

      Deana – dziękuję!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

