Konkurs!


Krótko i zwięźle 🙂 Mam dwie książki, którymi chciałabym się z Wami podzielić! Są to:

konkurs ksiazka

*****

By wziąć udział w konkursie wystarczy w komentarzu odpowiedzieć na pytanie:

Którą książkę wybierasz i dlaczego właśnie ją chcesz przeczytać?

Na odpowiedzi macie czas do 23 września, do północy. Po zakończeniu konkursu wybiorę dwóch szczęśliwców, którzy otrzymają książki. Regulamin konkursu znajdziecie TUTAJ.

Nie musicie prowadzić bloga, jednak musicie zostawić nick/imię i adres e-mail. Anonimowych komentarzy nie będę brała pod uwagę.

Zapraszam do zabawy!

11 thoughts on “Konkurs!

  1. Witam, ja chciałabym wygrać i przeczytać książkę „Polak potrafi, Polka też” bo moja mama mówi, że ja nic nie potrafię więc może z tej książki czegoś się w końcu nauczę…

  2. Chciałabym przeczytać Polak potrafi i Polka też. Dlaczego? Bo jestem Polką 😀 a na poważnie. Możemy być dumni z naszych rodaków. Warto ich znać, o nich mówić i poszerzać świadomość dzieci. A ja mam w domu dwóch ancymonów, których mogę w przyjemny sposób wyedukować 🙂

  3. Chciałabym przeczytać „Polak potrafi, Polka też…”. Jak dotąd każdego dnia przekonuję się, że Polak potrafi głównie kraść, kombinować i pić wódkę, a Polka z tłustymi włosami i umęczoną miną podaje zupę czwórce dzieci, a możliwość pracy traktuje jak zło i nawet nie bierze tego pod uwagę. Pomyślisz, że muszę mieszkać w dziwnym miejscu 🙂 I będziesz miałą rację 😉
    Może ta książka udowodni mi, że rodacy jednak potrafią?
    Pozdrawiam
    lustro.rzeczywistosci@gmail.com

  4. Dzień dobry. Moje spojrzenie padło na prawą stronę i codzienną dawkę wiedzy bezużytecznej. Dlaczego? Może dlatego, że przez całe życie gromadzę wiedzę użyteczną, która wspomaga mnie w mej codzienności. Myślę, że przyszedł czas na to by zapoznać się z bezużyteczną stroną świata. Obie dawki z pewnością się zrównoważą i może dzięki temu życie stanie się jeszcze bardziej…zagmatwane 😉

  5. To ja bym chciała codzienną dawkę wiedzy bezużytecznej, bo tej użytecznej to mam już powyżej kokardy…

    A tak poważnie to tę drugą książkę już mam (genialna swoją drogą) a tej jeszcze nie. A jak czasem widzę na rozmaitych stronach wklejki z bezuzyteczna.pl to jestem pełna podziwu dla ludzkiej fantazji. Więc tego, no… Chcę ją i już!

  6. Chciałabym wygrać „Wiedzę bezużyteczną”. Dlaczego? Ponieważ nie zawsze jest bezużyteczna. Można kogoś zaskoczyć jakimś faktem. Poza tym, jednym z autorów książki jest RoundHere, który niejednokrotnie zadziwiał internautów swoją pomysłowością w tworzeniu bezużytecznych nowinek 😉

    1. Ja nie czytałam żadnej z powyższych i byłabym zadowolona z każdej. Dlaczego? Dlatego, że…ponieważ… ;p Po prostu, z każej można się czegoś ciekawego dowiedzieć 🙂
      A może by tak puścić je w obieg? Jako książki wędrujące? Brałam już kiedyś udział w takim pomyśle, i więcej osób by mogło je przeczytać:)

  7. Bezużyteczna.pl bo ja juz naprawdę mam dosyć tej mojej użyteczności na każdym kroku, tego planowania wszystkiego i robienia tylko rzeczy przydatnych i uzytecznych. Trochę bezużyteczności i relaksu w moim życiu powinno się pojawić!

    Pozdrawiam i śle całuski
    Kurczak

  8. Jestem copywriterką, matką, żoną, kochaaaa… a to nie! W głowie mam mnóstwo wiedzy do bólu bezużytecznej (w związku z pełnieniem w/w ról). Wiem np. że osioł widzi wszystkie swoje cztery nogi równocześnie, a samica gołębia nie zniesie jaj gdy jest sama – wystarczy jednak, że spojrzy w lustro i jej jajniki zaczynają działać. Wiem również, że w saunie parowej temperatura sięga 55oC, a w saunie suchej nawet 90oC (serio!). Wiem, że dzieci nigdy się nie męczą, choć w teorii przecież powinny. Wiem, że skarpety męża nigdy nie trafiają do pralki, której zresztą on sam obsługiwać… nie potrafi. Z przyjemnością zatem poczytam o tym, co „Polak potrafi, Polka też…”. W sumie głównie o tę Polkę chodzi, feministycznie tak.

    Pozdrawiam!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

