A kiedy wrócę…


i will be back wroce
Fot. DonkeyHotey (flickr)

Melduję tylko, że:

a) od środy do poniedziałku włącznie mam gości, więc raczej mnie tu nie będzie. Bądźcie mi wierni! 🙂

b) weekend spędzę na Festiwalu Literatury Kobiecej „Pióro i Pazur” w Siedlcach. Zapowiada się ciekawie, wesoło i w zacnym towarzystwie!

c) w sobotę o godzinie 11:00, w ramach powyższego Festiwalu odbędzie się panel „Bloger to ma życie, czyli standardy blogosfery – czy są?”, w którym będę miała przyjemność – razem z kilkoma innymi blogerami – uczestniczyć. Ciekawe, do jakich wniosków dojdziemy! Zapraszamy!

Jak dożyję do wtorku i po tym maratonie nie padnę na twarz, to może w końcu napiszę jakąś recenzję? Trzymajcie kciuki, by wszystko się udało!

PS. Właśnie dostałam potwierdzenie – jadę na Blog Forum Gdańsk! A wczorajsze przedstawienie Cirque du Soleil było przecudowne. Życie jest piękne! 🙂

© 

9 thoughts on “A kiedy wrócę…

      1. Ani mi się waż zawieszać. Czekam na relację ze spektaklu w cyrku i z Siedlec. A biorąc pod uwagę napiętość Twojego terminarza, z kilku innych imprez też. Nie bądź egoistka! Podziel się wrażeniami z domatorami przykutymi do laptopów i książek! 😛

        1. AnnRK – bardzo mi miło, że nie chcesz, bym zawieszała działalność, tylko jak ja to ogarnę… Aktaulnie marzę tylko o śnieeeee!
          Hahahaha, domatorko droga, podzielę się, jak tylko odeśpię i złapię trochę wolniejszego czasu 😀

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

