Wyniki konkursu!


szczesliwy czytelnik
Fot. martinak15 (flickr)

W końcu! Przepraszam, że tak długo czekaliście, ale – jak pisałam – miałam niezły maraton i dopiero dzisiaj mam pierwszy wolny wieczór od ponad tygodnia. Więc do dzieła!

Najpierw prosta rzecz: po dwie książki nie zgłosili się żadni chętni, więc albo powtórzę konkurs, albo książki oddam bibliotece. Rozważę tę kwestię.

A co do pozostałych:

1. „O bibliotece” wędruje do Kamila. Zaintrygowałeś mnie tym, że dzięki blogowaniu odnalazła Cię Twoja małżonka in spe! Nie chciałbyś może podzielić się tą historią? 🙂

2. „Portret pani Charbuque…” – tu miałam trudniej, bo właściwie wypowiedzi były dosyć podobne. Padło na Agnes za to zafiksowanie. Czuję się podobnie, czasami to wręcz trochę dziwne uczucie, taka fiksacja 😉

3. Przy komiksie „Silas Corey” nie miałam za to żadnego problemu, bo jako jedyny zgłosił się Boo.

4. Ze „Smakiem pestek jabłek” była taka sama sytuacja, więc książka wędruje do Katarzyny K.

5.  „Tajemnice Rutherford Park” powędrują do Potłuczonej Literatki. Mimo uproszczenia historii, to i tak zrobiła na mnie wrażenie. Faktycznie, czasami taki mały krok, maleńki kop w tyłek powoduje poruszenie lawiny zdarzeń. Powodzenia!

6. „Mama Muminków” wzbudziła spore zainteresowanie i było mi ciężko wybrać tylko jedną osobę. Postaram się ponegocjować  z wydawnictwem na temat drugiego egzemplarza, ale na razie ten jedyny powędruje do Natanny, za inspirującą historię 🙂 Chciałabym też nagrodzić Anię Kołodyńską za ciekawy komentarz, ale poczekajmy na decyzję wydawnictwa. Jeżeli się nie uda, to wymyślimy coś innego 🙂

7. „Zapach miasta po burzy” trafi do Beaty – chciałabym Cię utwierdzić w mniemaniu, że żadnym dziwadłem nie jesteś 😉

8. „Autostopem przez życia” otrzyma Burlesque. Również cenię sobie otwartość, to dla mnie duża zaleta.

9. „Troje” było kolejną z trzech najbardziej popularnych książek. A ten egzemplarz powędruje do Elfik Book, bo wiem z autopsji, jak bardzo nieśmiałość może utrudniać życie i jak fajnie jest, gdy w końcu widzimy zmianę i to, że jest nam prościej rozmawiać z innymi, że wychodzimy ze skorupy na świat 🙂

10. Po książkę Murakamiego zgłosiła się tylko jedna osoba (co pozostawia mnie w wielkim szoku, bo myślałam, że będzie to jedna z popularniejszych pozycji), trafi ona do 21cztery.

10. „Pochłaniacz” był najpopularniejszą książką (kolejna niespodzianka!) i w związku z tym dla mnie najtrudniejszą. Po długim zastanowieniu padło na Oisaja, za tę wizję momentu, w którym przydaje się cierpliwość 😉 Uważam zresztą tak samo – cierpliwość jest w blogowaniu niezmiernie przydatna!

11. „Pusta przestrzeń” miała tylko jedną zainteresowaną – Nathalie X.

Poproszę wszystkich o adresy + numery telefonów.

Dziękuję Wam za wszystkie życzenia, komentarze, cało to ciepło i wszystkie dobre słowa! Niedługo zaczynam urlop i może w końcu będę miała czas poodpisywać Wam, wejść w dialog i uspokoić sumienie, które mi wyrzuca, że tak Was zaniedbałam! Wybaczcie raz jeszcze!

15 thoughts on “Wyniki konkursu!

    1. Bombeletta – 🙂 to fakt, tak jest. Dzisiaj na przykład biegam ze szmatą i odkurzaczem, potem będę się pakować na wyjazd na urlop (jak tu się spakować na 2 tygodnie przy tak porąbanej pogodzie?!), potem spotkanie blogerów, a na koniec spotkanie z przyjaciółkami. Nie mówię nic na temat tego, że notkę chciałabym napisać, bo zaległości mam straszne…

      Dofi – mam taką nadzieję 😀

  1. Bardzo dziękuję. A historią oczywiście się mogę podzielić, ale nie na forum ogólnym – jedna sprawa to prywatność tylko moja, a zupełnie inna to prywatność osób drugich i trzecich, tak więc opowiem Ci przy najbliższej okazji.
    Czy dane adresowo telefoniczne mogę przekazać alternatywną drogą „prv”?

  2. Ślicznie dziękuję, zaraz wyślę maila!
    O książce „Zapach miasta po burzy” usłyszałam w telewizji i nabrałam wielkiej ochoty na przeczytanie. Cieszę się, że dzięki Tobie będzie to możliwe 🙂
    … tak, czuję się utwierdzona 😀
    Pozdrawiam serdecznie!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

