Raport


Chciałabym tylko dać znać, że po mocno zajętych dniach roboczych wypadł mi kilkudniowy wyjazd do rodziny, a po nim będzie dwudniowy wyjazd roboczy, po którym z kolei nastąpi trzydniowy ciąg szkoleń, a po nich prawdopodobnie urlop. Nie jestem więc w stanie konkretnie określić, kiedy pojawią się kolejne teksty (a trochę książek przeczytałam, uch!), ani też kiedy zdołam ogarnąć rozwiązanie konkursu. Ale ciągle o tym pamiętam, więc jak tylko będzie chwila, to siadam i ogarniam. Wybaczcie poślizg!

A na pocieszenie wczorajszy zachód słońca 😉

zachód

5 thoughts on “Raport

    1. AgnieszkaB – dzięki 🙂

      Dofi – to najwyżej we wrześniu, bo na razie to jest maraton spraw do załatwienia 😉 Ale kto wie, może wtedy się uda! A książek to mi chyba nigdy nie zabraknie 😉

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

