Zatrzymane chwile #6


W czerwcu rozszalałam się przeraźliwie, ciekawe, czy to przetrwacie 😉 No nic, zobaczymy! Przez część miesiąca miałam urlop, co też bardziej temu rozpasaniu fotograficznemu sprzyjało. Za to pojawiły się nowe tematy zdjęć, chociaż nadal chyba rządzą ze trzy główne. Ale co tam, zobaczcie sami! Jak zwykle – po kliknięciu na dane zdjęcie, zobaczycie jego powiększenie.

Jajecznica z dobrą wędliną i pomidorami chodziła za mną, chodziła, aż w końcu doszła. Czyli foto z serii „weekendowe rozpuszczanie samej siebie”. Zresztą z tej samej serii jest zdjęcie obok – mój ukochany koktajl truskawkowy, domowej roboty. Truskawki kocham miłością wieczną i niezmienną, co zresztą jasno będzie widać na tych zdjęciach 😉 Obok macie przykład zaczytanych ludków Warszawy. Uwielbiam to, że tak wiele osób tu czyta! Mam wrażenie, że wręcz więcej i więcej. Coraz częściej widzę ludzi czytających w komunikacji miejskiej, na przystankach, w knajpach czy w trakcie czekania tu czy tam (lub wręcz – jak kiedyś podziwiałam – w trakcie wchodzenia schodami na wiadukt, było to lekko przerażające)

Dolny rząd rozpoczynamy zdjęciem z Food Blogger Fest, a konkretnie pralinkami przygotowanymi na tę okazję przez firmę Wedel. Bardzo smaczne i bardzo efektowne. Obok jedna z książek, które w czerwcu zrobiły na mnie największe wrażenie. Lektura dużo lepsza niż się spodziewałam! No i znowu truskawki + książka, połączenie idealne!

U góry pyszny deser, którym ugościli mnie znajomi. Zresztą nie tylko deser był pyszny – cała obiadokolacja była taka. A do tego doborowe towarzystwo oraz nauka gry w Battlestar Galactica (zdjęcie obok). Nie było lekko, nie znam serialu, wszystko dla mnie było bardzo nowe, a zasad trochę jest. Ostatnie zdjęcie to relacja z oczekiwania na umówione spotkanie w Cafe TVN (swoją drogą, ciągle nie przetestowałam tam ciast, a tyle o nich słyszałam od znajomych!), w trakcie którego czytałam świetną książkę, co do której miałam nadzieję, że ją zdobędziemy. Ale chyba ktoś przebił naszą ofertę 😦

Pierwsze zdjęcie z dołu to efekt jednej z wizyt w Lidlu, gdzie obłowiłam się w trakcie tygodnia azjatyckiego, mniam, mniam! Obok zdjęcie z Kawiarni Akademicka, gdzie spotkałyśmy się z trzema innymi blogerkami książkowymi, było bardzo fajnie, dzięki, dziewczyny! No i znowu truskawki, tym razem w wersji de lux, czyli z lodami i pokruszonymi ciastkami czekoladowymi, omnomnomnom…

Hehehe, monotematyczna jestem – tutaj naleśniki z truskawkami i serkiem waniliowym, pychota! Obok tajemnicza – odliczająca czas do końca akcji – przesyłka od Charytatywni Allegro. W tak ciekawy sposób zapraszali do udziału w aukcjach dobroczynnych. A obok zachwyty z początków lektury „Korona śniegu i krwi” Elżbiety Cherezińskiej, jednej z moich ulubionych polskich autorek. Polecam jej książki z całego serca!

Dolny rząd rozpoczyna zdjęcie przekąsek zakupionych w Lidlu – wszystkie niesamowicie dobre i jak różne od typowych chipsów czy paluszków! Mam nadzieję, że będą w stałej sprzedaży! Środkowe foto obrazuje spotkanie z dobrą znajomą z jednej z poprzednich prac, w trakcie którego testowałyśmy nowe miejsce – kawiarnię OHO, bardzo przyjemne miejsce, polecam! Kończymy fotką „Maja i brokuły”, czyli Wiecznie zaczytana na diecie biegacza. Tutaj po wizycie w Teatrze Syrena, gdzie byłyśmy na świetnej „Skazie”.

„Fotorelacja” z Imienin Jana Kochanowskiego, bardzo przyjemna impreza, szkoda tylko, że w tym roku pogoda była średnia – trochę słońca, trochę chmur, trochę deszczu i burz. A obok pyszne i pewnie niezbyt zdrowe jedzenie, które zafundowałam sobie jako nagrodę po wytrwaniu drugiego trudnego dnia roboczego, czyli niedzieli na Targach Mother and Baby. Nie pytajcie, co tam robiłam, niech Wam wystarczy, że byłam służbowo. Ostatnie zdjęcie symbolizuje pełne wyluzowanie po trzech najtrudniejszych dniach czerwca, relaks ze znajomymi po spotkaniu autorskim, ależ się naśmiałyśmy! Aż mnie mieśnie brzucha i policzków bolały!

Na dole kolejne spotkanie z moimi przyjaciółkami, tym razem w restauracji Leniviec, miejsce przyjemne, ale jedno z wielu takich miejsc. Wybili się z masy kredkami i karteczkami do rysowania, zrobiłyśmy z nich użytek 😉 W środku jeden z moich powrotów do domu, jak ja lubię to miasto, wsiąkłam tu chyba na dobre! A obok już relaks w pełni, czyli doskonała lektura czytana na lotnisku w Modlinie, gdzie oczekiwałam na samolot do Gdańska i rozpoczęcie mego urlopu wizytą u znajomych.

A tu już pełnia relaksu 🙂 Góra to połowa weekendu, czyli dwa dni „hazardzistów”. Przez dwa dni w czwórkę graliśmy w wiele różnych gier planszowych i karcianych. Część była mi już znana, część zupełnie nowa. Tu załapały się na zdjęcia gry już mniej lub bardziej znane. Pierwszy to ulubiona karcianka, czyli Munchkin (jakie te karty są superanckie!), obok moja ukochana planszówka, czyli Carcassonne. Tu w wersji wypasionej – z dwunastoma dodatkami! Rozgrywka zajęła nam cztery godziny, czyli poszło całkiem sprawnie 🙂 Ostatni jest Dixit, o ile dobrze pamiętam z jednym dodatkiem.

Dół to relaks w Trójmieście. Jedno popołudnie spędziliśmy w Centrum Nauki Experyment w Gdyni. Całkiem przyjemne miejsce, dużo wiedzy, frajdy i ciekawostek. Taki trochę młodszy braciszek Centrum Nauki Kopernik. Mnie niezmiennie cieszy, że nauki ścisłe zaczęto przybliżać masom właśnie w taki sposób. Po wizycie byliśmy tak wyczerpani, że musieliśmy zregenerować siły czymś pysznym. Padło na wielkie i bardzo smakowite burgery w Baranola Burger (jadłam Włoską robotę w bułce żytniej i było super!) oraz świetne piwo śliwkowe w Degustatorni. Obydwa miejsca też w Gdyni. A kolejny dzień rozpoczęliśmy późnym, bardzo obfitym i smacznym śniadaniem w Cico w Gdańsku.

Na zakończenie długiego weekendu Gdańsk postanowił rozpieścić mnie słońcem, wybraliśmy się więc do Jelitkowa, pospacerować po okolicy, nasycić oczy widokami, uszy szumem i nawdychać się jodu. Uwielbiam morze! A na środku symbol mojej wizyty – jeden z pięciu kotów moich gospodarzy, niesamowita jest ta ich ferajna 🙂 Ostatnie zdjęcie symbolizuje rozpoczęcie tygodniowego urlopu u Rodziców – czereśnie uratowane przed zakusami szpaków. Wyżarły większość z nich, bezczele jedne!

A teraz to już czyste nicnierobienie i lenienie się. W czerwcu prezentowałam masę zachodów słońca, bo są one tutaj niezmiernie urokliwe, jak to chyba jasno na zdjęciach widać 😉 A na środku kolejne pyszności – truskawki i maliny zjedzone zaraz po zerwaniu ich z krzaczków. Ech… raj!

Czerwiec to niezła pora na pyszności. Porzeczki z ogródka Rodziców oraz jedna z moich czerwcowych lektur, niedawno zresztą opisana na blogu. Pewnego dnia myślałam, że nie będzie zachodu, który mogłabym zaprezentować, nadciągające chmury wyglądały groźnie, ale – jak pokazuje trzecie zdjęcie – natura postanowiła poszaleć i po burzy było jedno z piękniejszych widowisk.

Pewnego dnia miałam szczęście spotkać się z dwiema innymi zapalonymi czytelniczkami – Asią, która jest wierną czytelniczką książek (ale i mojego bloga 🙂 ) oraz Basią z Wrót Wyobraźni. Było cudnie, przegadałyśmy prawie pięć godzin! No i kolejne dwa zachody – jeden łapany z okien autobusu, którym wracałam do domu, a na drugim słońce zaprezentowało się w wąsie i z grzywką 😉

W sobotni poranek, zaczynając lekturę, zachwycałam się, że ta książka pachnie tak, jak te, które pamiętam z czasów wczesnej młodości, piękne to było. A już kilka godzin później zrobiłam fotkę przeczytanej pozycji, dziwiąc się, że „to już?!”. A w niedzielę rozłożyło mnie na dobre choróbsko, wkurzyłam się strasznie, bo kończył mi się urlop i miałam w poniedziałek wracać do pracy. W poniedziałek jednak było tak kiepsko, że rano wybrałam się do lekarza, stwierdził zapalenie zatok i mam przymusowy tydzień na L4. A Mamuśka postanowiła leczyć mnie domowej roboty rosołem, zarąbistym zresztą! A czerwiec pożegnał się ze mną kolejnym uroczym zachodem słońca…

Dotrwał ktoś do końca i przeczytał całość? 🙂 Jak Wam minął czerwiec?

8 thoughts on “Zatrzymane chwile #6

  1. Ostatnio dzięki Lidlu pokosztowałem piw angielskich i irlandzkich, a nawet tajskie się trafiło. Słowem – lubię browarnię Lidla 🙂

    1. J. – o nie, czerwiec nie wiedział, co to nuda! 🙂

      Bazyl – no właśnie słyszałam, że się tam zaczęły pojawiać fajne piwa, jak wrócę do siebie, to muszę zacząć bywać regularniej!

    1. Serial „Battlestar Galactica” wydał mi się zaskakująco dobry, mimo że przecież nie pasjonuję się SF. Ma klimat, jest napięcie i jest fantastyczna rola Jamesa Callisa. Polecam, zwłaszcza w trakcie choroby powinno Cię to rozerwać. Pozdrawiam:).

      1. Dofi – mam niejasne wrażenie, że lipiec będzie spokojniejszy 🙂 Muszę wrócić do codziennego trybu, pracy etc., więc nie będzie się pewnie tyle działo 🙂
        Kuruję się, jest lepiej, ale ciągle nie na 100%, coś tam ciągle się trzyma łapami i wyleźć ze mnie nie chce :/

        Elenoir – Mówisz? Ja właśnie mam ten „problem”, że SF praktycznie do mnie nie przemawia, jeżeli już to bardzo rzadko i raczej w nieprzesadnie twardej wersji. Ale jak poleca osoba, która też się SF nie pasjonuje, to może warto sprawdzić.
        Tutaj nie oglądałam, bo sieć tragiczna, więc oglądanie czegokolwiek to duuuuże wyzwanie. Spróbuję nadrobić w W-wie 🙂 Pozdrawiam!

        1. Oczywiście miałam na myśli serial, który zaczął się w 2004 roku, nie jakieś starsze wersje. Scenariusz ma trochę dziur i chwilami jest wręcz głupi, ale jednak… moim zdaniem warto. W każdym razie można spróbować obejrzeć dwa lub trzy odcinki: albo się wciągniesz, albo nie:).

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

