Informuję, że…


Będzie tu pewnie przez chwilę ciszej, bo przez kilka dni jestem u znajomych, a potem u Rodziców. Jeżeli ktoś ma ochotę się ze mną spotkać, to jestem w okolicach Gdańska do poniedziałkowego poranka. Wstępnie planujemy spotkanie w niedzielę. A między poniedziałkiem a  kolejnym poniedziałkiem można mnie spotkać np. w Bydgoszczy, bo będę w jej okolicy.

Jeżeli uda mi się pożyczyć lapka, to napisze recenzje. Jeżeli nie, to może być trudno, bo ten tablet to wersja mocno mini. Miłego czekania na kolejne notki! 😉 Co porabiacie w długi weekend?

 

 

10 thoughts on “Informuję, że…

  1. Uczymy się do sesji, ale już tylko trzy egzaminy! 😀 Udanego wypoczynku! Ja zamierzam w lipcu odwiedzić Gdańsk 🙂

    1. Paulina – w Trójmieście – jak zwykle! – było super 🙂 I jednak spotkałam się z dwiema blogerkami książkowymi, było fajnie. A od kilku godzin jestem u Rodziców, jednak już coś czuję, że zaczyna mnie jakieś choróbsko rozkładać, więc pewnie będę zwalniać tempo funkcjonowania.

      Aleksandra – to trzymam kciuki za egzaminy! Ją, jak dobrze pójdzie, to wpadnę ponownie w sierpniu 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

