Znowu stos!


Ostatnio cieszyłam się, że mam dwumiesięczne przerwy między prezentowaniem stosów, a tu już po miesiącu pojawia się kolejny… No cóż, chociaż nie jest największy 😉 Ale nie chcę dłużej czekać, bo zaraz się zacznie masakrycznie zajęty czas i nie będzie mi z ogarnianiem stosów po drodze. A przechodząc do rzeczy, to od góry widzicie:

„Szczęśliwi ludzie czytają książki i piją kawę” Martin-Lugand – od Wydawnictwa Wielka Litera. Rozczarowanie, o którym pisałam TUTAJ.

„Rzeki Londynu” Aaronovitch – od Wydawnictwa MAG. Właśnie czytam!

„Zabłądziłam” Olejnik – od Wydawnictwa Literackiego. Przeczytana, czeka aż zbiorę siły, bo poradzić sobie z ogromem tematów i emocji, które będę musiała opisać!

„Polowanie” Fukuda – od Wydawnictwa Fabryka Słów. Opisane TUTAJ.

„Tajemnica szkoły dla panien” Szwechłowicz – od Wydawnictwa Prószyński i S-ka.

„Zapach miasta po burzy” Świerzewski oraz „Neuland” Nevo – dwie przeolbrzymie i grube cegły od Wydawnictwa Muza. Otrzymane wraz z tą uroczą zawieszką 🙂

stos

Dotarły też do mnie e-booki, a jakże! Zapominam o nich pisać, więc dobrze, że chociaż tym razem pamiętałam. Ostatnio otrzymałam:

– „Szkodliwy pakiet cnót” Zaczyńska – od Wydawnictwa Prószyński i S-ka,

– „W domu innego” Brook – od Wydawnictwa Wielka Litera.

Dwa dni temu przyjechała do mnie też taka niespodzianka:

komiksy

Komiksy, koszulkę i uroczy list przysłał mi znajomy, który postanowił jakiś czas temu zrealizować życiowe marzenie i założył sklep z komiksami, grami i gadżetami – Geek Zone. Sklep pięknie się rozwija, a teraz Karol postanowił, że przekona mnie do tego, że komiksy warto czytać i oglądać, że to świetna rozrywka, a czasami wielka sztuka. Zobaczymy, czy mu się to uda! 🙂

Wprawdzie stos nie jest piątkowy, a sobotni, to i tak musi paść odwieczne pytanie: jak spędzacie weekend? Jakie macie plany, co będziecie porabiać? Ja teraz latam na szmacie, szybko, szybko, byle zdążyć, bo na 14:00 muszę być w Matrasie, gdzie odbędzie się spotkanie z Martą Kisiel! A potem idziemy na piwo i pogaduchy. A jutro…? Sama nie wiem, zależy. Jeżeli pogoda będzie przyzwoita, to chciałabym pospacerować. Jeżeli nie – będę się lenić i czytać. A Wy?

13 thoughts on “Znowu stos!

    1. Viconia – 🙂 O „Polowaniu” już pisałam, więc jeżeli masz ochotę, to możesz się zapoznać z moimi wrażeniami. A co do weekendu, to mam nadzieję, że upłynął Wam mile!

      Natalia – chciałabym się za nią zabrać jak najszybciej, ale od mniej więcej 2 tygodni czytanie idzie mi, jak krew z nosa :/ A jeszcze jej gabaryty ograniczają czytanie w podróży, więc nie wiem, jak to będzie z szybką jej lekturą.

    1. Bombeletta – ano, mega 😀 Spotkanie było cudowne, ciekawe i zabawne! Tak się zasłuchałam, że fot nie strzelałam, ale robiło to kilka innych osób, więc spróbuję tutaj coś wrzucić.

      Darkangelofrevolution – o proszę, nie wiedziałam, że to tak popularny i oczekiwany tytuł 🙂

  1. Wyjdę na starą babę. To straszne kiedy ma się ochotę zacząć wypowiedź „Za moich czasów”. Brr
    Przypomniały mi się czasy liceum, kiedy to komiksy były synonimem analfabetyzmu i mój nauczyciel WOS powtarzający, że jesteśmy idiotami, którzy chyba tylko komiksy czytają. Wspomnień czar. 😉

  2. By się chciało „Rzeki Londynu”, ale na razie staram się brać siły na zamiary ze wszystkim, łącznie z tym ile jestem w stanie przeczytać (mało) i ile już mam na stosiku (dużo). Ja właśnie zaczęłam weekend i zamierzam go spędzić czytając „Jej wszystkie życia” – wczoraj zaczęłam, już jestem na 170 stronie, to jest, kurczę, genialne! 🙂

    1. Marjory – c’mon, ja pewnie jestem z 15 lat starsza od Ciebie, więc ekhm… „za moich czasów” będzie niezbyt aktualne 😉 Hehehehe, mnie całe szczęście nikt tak nie powtarzał, co nie zmienia faktu, że ostatni raz czytałam komiksy pewnie ze 20 lat temu 😉 Zobaczymy, jak mi teraz pójdzie!

      Viv – 🙂 mogę pożyczyć, jak skończę! Idzie mi powoli, ale generlanie ostatnio czytanie niezbyt mi idzie, co mnie martwi. Baaaardzo się cieszę, że tak Ci się podoba książka Atkinson! ❤ Witaj w klubie!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

