Książki polecą do…


W końcu mam dłuższą wolną chwilę i mogłam na spokojnie przeczytać Wasze odpowiedzi. Proces decyzyjny łatwy nie był, ale w końcu udało się wybrać dwie osoby.

Książkę numer jeden otrzyma Daniela Postawka za opisanie książki w taki sposób, że momentalnie trafiła na moją listę poszukiwanych i bardzo chcę ją przeczytać 🙂

Książkę numer dwa dostanie Animi za naprowadzenie mnie na tytuł, którego kompletnie nie znałam, a który wydaje się być interesującą lekturą.

Obydwie nagrodzone osoby proszę o nadesłanie adresów, bym mogła je przekazać wydawnictwu.

kolor jej serca

Wszystkim dziękuję za udział! Dzięki Wam poznałam tytuły wielu książek, których akcja dzieje się na tym niesamowitym kontynencie i na bank z części z nich skorzystam. Mam zresztą nadzieję, że nie tylko ja!

Przykro mi oczywiście, że nie mogłam nagrodzić wszystkich osób, bo bardzo bym chciała. Ale postaram się jak najszybciej zorganizować kolejny konkurs, byście znowu mieli szansę na książki 🙂

2 thoughts on “Książki polecą do…

  1. Ojeeeeej… ja zapomniałam w ogóle, że brałam udział w tym konkursie. Gdyby dziś znajomy mi nie powiedział, to nadal żyłabym w nieświadomości. Przypuszczam, że na nagrodę już za późno, ale i tak jest radość, że zostałam wyróżniona 🙂
    Pozdrawiam

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

