Zatrzymane chwile #1


Jak wielu z Was używa portalu Instagram? Ja zaczęłam go używać, gdy zdobyłam pierwszego smartfona, więc pewnie nie przesadnie długo, pewnie około 2 lat. Nie pamiętam. Ważne jest to, że portal ten kocham miłością wielką, większą z miesiąca na miesiąc. Idealne miejsce dla takiego człowieka, jak ja – który uwielbia zatrzymywać chwile „ku pamięci”, ale działać na szybko, bez noszenia ze sobą dwukilogramowego aparatu i dopieszczania każdego zdjęcia przez tydzień. Amatorski pamiętnik fotograficzny i poznawanie ludzi o podobnych zamiłowaniach – świetna sprawa! W każdym razie działam tam bardzo aktywnie już od jakiegoś czasu, możecie mnie znaleźć pod nickiem @ksiazkowo.

To właśnie ten portal + blogi modowe i  lajfstajlowe natchnęły mnie pomysłem na to, by spróbować powracać do tego, co działo się w danym miesiącu poprzez zdjęcia. Wiem, że robię podsumowania miesięczne, co zrozumiałe, ciągnie mnie więc i do tego typu akcji. Ale zobaczymy, jak się w tym odnajdę i również od tego, czy Was to chociaż odrobinę zainteresuje. Na początek – styczeń 2014 w obiektywie! Każde ze zdjęć można powiększyć klikając na nie.

Jak widać – miesiąc pełen książek i drobnych przyjemności. Hedonizm w czystej postaci! Podejrzewam, że ten będzie podobny, zobaczymy!

PS. Wszystkie zdjęcia zostały zrobione przy użyciu Samsung S4 Galaxy Zoom.

17 thoughts on “Zatrzymane chwile #1

    1. Scoto – ja byłam mniej aktywna kiedyś, bo mój aparat wołał o pomstę do nieba. Ostatnio aktywność wzrosła mi znacząco 😉 Ale zauważyłam, że zdjęcia wychodzą mi dużo lepiej, gdy najpierw zrobię je w aplikacji „aparat”, a potem wrzucę na Insta, niż jak wejdę w Insta i przez nich robię foto. Kompletnie nie rozumiem dlaczego tak jest :/

      Katarzyna Mastalerczyk – dzięki 🙂 Zapraszam, kawę możesz dostać, z bułeczkami może być problem, bo nie używam mego piekarnika, jest na gaz i się go boję 😉 Ale coś zaradzimy 😉

  1. Hmm, a ja się na Instagramie nie znam, ale kusisz 🙂 Fajne zdjęcia, bardzo klimatycznie niektóre. Rozumiem, że to się robi smartfonem tylko i wrzuca od razu na profil?

    1. Padma – jeżeli lubisz robić takie fotki, to Insta polubisz 🙂 Dzięki za dobre słowo! Tak, robisz zdjęcie smartfonem i wrzucasz przez aplikację, która oferuje Ci minimalny poziom ingerencji w foto (kilka filtrów, przycięcie, obrót etc.). A ludziom się to pokazuje w „feedzie”, mogą polubić, komentować etc. Fajnie jest 🙂

  2. Dopiero założyłam konto na Instagramie, gdyż w niedzielę stałam się posiadaczką pierwszego w swoim życiu smartfona. Na moim koncie nie ma jeszcze niczego, ale dodaję do obserwowanych – na pewno będę bacznie śledzić. Również uwielbiam uwieczniać wszelkie chwile, aby chociaż pozostały na zdjęciach, bo i z pamięci mogą się ulotnić zbyt szybko… a tak przynajmniej zostają namacalne (prawie ;-)) dowody.

    1. Sylwuch – o, to fajnie, że dołączyłaś do „zafotografowanej” braci. Ja się tam świetnie odnajduję, chociaż brakuje mi rozszerzonej opcji społecznościowej, ale to pewnie akurat kwestia czasu. Niech Ci się dobrze używa smartfona i Insta!

      Mocno Subiektywna – widzę, że się zdecydowałaś! 🙂 Witaj i używaj na zdrowie 😀

  3. Fantastyczny pomysł z tym podsumowaniem, bardzo lubię takie rzeczy, aż by się chciało zgapić 😉 Ale obawiam się, że moje miesiące byłyby zdominowane przez zdjęcia dzieciaków 😉

    1. Nie ma chyba nic bardziej pięknego niż uśmiech dziecka więc Książkozaur do dzieła 😉 Wczoraj założyłam swój profil dodałam pierwsze zdjęcie i…. Wpadłam. Kolejne uzależnienie do listy 😉

    2. Książkozaur – ależ zgapiaj na zdrowie 🙂 Każdy ma swoją „dominację” 😀 U mnie jest to jasne – książki i jedzenie 😀 Jeżeli u Ciebie będą to dzieci, to też na bank znajdziesz towarzystwo, które będzie podzielać taką „dominację”!

      Dziewczyny, akurat w tym uzależnieniu nie jestem w stanie znaleźć nic negatywnego, więc zachęcam!

    1. Miłośniczka Książek – w takim razie witaj w naszym kółku „focących”, niech Ci tam dobrze będzie! Mnie się bardzo dobrze go użytkuje, myślę, co by tam jeszcze dołożyć, by zróżnicować swój profil.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

