Otwieram!


Skończyłam czytanie wczoraj wieczorem. Więc zbyt długie to zamknięcie nie było 😉 Chciałam napisać recenzję na dzisiaj, ale zaczęłam oglądać online sesję pytań i odpowiedzi a propos PSBV, a jak się skończyła, to była 23 i poszłam spać.

psbv 2

Nie wiem, czy wiecie, ale aktualnie formuje się Polskie Stowarzyszenie Blogerów i Vlogerów. Wzbudza wiele kontrowersji, krzyków, czasami hejtu, jednocześnie jednak wiele ciekawości i bardzo wstępnego optymizmu. Dlatego bardzo mnie interesowało to, co przez te dwie godziny zostanie powiedziane. Dla innych ciekawskich – strona Stowarzyszenia oraz zapis wideo wczorajszej rozmowy.

A wracając do „Nomen Omen” – chcecie recenzję na jutro, czy wolicie ją później, bliżej premiery?

20 thoughts on “Otwieram!

  1. A ktoś, o ile pamiętam, potępiał stałe zamykanie i otwieranie bloga :PP Trzeba było chociaż z tydzień wytrzymać 😀 Od razu pisz, to akurat zapomnę wszystko do chwili wydania 😀

      1. Trzeba było zacząć kolejną niedługą, akurat tydzień by zleciał 😀 Mam nadzieję, że te akcje z zamykaniem bloga Ci w krew nie wejdą 😛

  2. Agnieszka proponuję, abyś napisała recenzję wtedy, kiedy będzie mogła napisać. Wolę poczekać nawet miesiąc (jak nawet nic nie będziesz pisała) i mieć pewność, że napiszesz. Pamiętaj, że tak przeczytamy Twoją recenzję, niezależnie kiedy ją napiszesz..

      1. To jeśli chcesz mieć dłuższy czas na napisanie to spoko. Ja tak z niecierpliwością będę czekał na recenzję.

  3. Recenzja – zdecydowanie jak najszybciej! Przez Ciebie kupiłam „Dożywocie”, muszę wiedzieć czy „Nomen Omen” też jest wart ruiny finansowej. 😉

  4. Ej, jak to kiedy recenzja? Zdecydowanie, jak najpóźniej … najlepiej, jak ja również będę po lekturze ;> A nie teraz … okaże się, że książka „daje radę” delikatnie mówiąc, a mi znowu ciśnienie skoczy, zazdrość zeżre, a niecierpliwość wykończy …

    Ale tak między nami …. i co? Daje radę?

  5. Pisz dziś, żebym jutro do śniadania miała co czytać. A że sama książki już nie mogę się doczekać, to chociaż o niej poczytam 😉

  6. Teraz! Nie ma, że późno, że zmęczenie i takie tam. Trzeba było nie smaczyć ludzi dobrej woli na facebooku, wrzucać cytatów, zdjęć. Tak się nie robi ;).

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

