Dzielę się książkami!


No dobrze, to jak już przybiegły tu całe tłumy chętnych, to teraz zapraszam do wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! 😉

Nie mam w Warszawie zbyt wielu przeczytanych (a więc dostępnych od zaraz) książek, bo praktycznie wszystkie wywożę do Rodziców. Ale dzięki zaległościom w ich przewożeniu, udało mi się uzbierać całkiem zróżnicowany stosik, który w dobrych cenach wystawiłam na Allegro. Kupując wspieracie WOŚP, a wysyłka i ma wdzięczność – gratis!

Zapraszam serdecznie do wspierania tej wspaniałej inicjatywy! Kliknijcie w serduszko, a przeniesiecie się na stronę aukcji. 

WOSP

9 thoughts on “Dzielę się książkami!

  1. Przypomnijmy sobie – ostatnio krytykowałaś tych, co chcą sprzedać cokolwiek z pieczątką „egz. recenzencki” czy coś w ten deseń. Teraz robisz to sama, hipokrytko? I fakt, że to WOŚP cię w ogóle nie usprawiedliwia

      1. To nie to samo, moim zdaniem. Co innego sprzedawać egz. rec. dla własnego zysku, a co innego na cele charytatywne. Osoba pozbywająca się w taki sposób książek tak właściwie je oddaje i jeszcze przesyłkę funduje.

        1. Tak czułam, że ktoś prędzej czy później zafunduje mi podobny do tamtego komentarz. Oczywiście mogłam nie dodawać żadnej informacji w opisie aukcji, ale jakoś nie dałam rady tego nie wpisać 😉

          Dzięki za wsparcie!

          PS. Dodam tylko, że o fakcie zaistnienia tej aukcji zostało poinformowane wydawnictwo.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

