Zwycięzca!


I wszystko jest już jasne! Na blogu był remis – 6 i 6 głosów, więc zadecydowały dwa głosy na Facebooku. Obydwa padły na tę samą książkę, więc ostatecznie wybór był jednoznaczny i była to książka…

Wegner

Już zaczęłam czytać, pierwsze opowiadanie za mną. Na razie powiem tylko tyle, że zapowiada się zacnie. A dopiero teraz zobaczyłam, że na Biblionetce ta książka ma średnią 5,19 (na 6 max) przy 403 ocenach. Więc moje oczekiwania w tym momencie poszybowały w kosmos 😉 Szczególnie, że mam nieodparte wrażenie, że na tym portalu sporo jest bardziej wymagających czytelników, niż na pozostałych portalach książkowych.

A tak przy okazji – spodobała mi się taka zabawa! Macie ochotę powtarzać ją raz na jakiś czas? Nie za często, bo nie chcę znużyć Was i siebie, ale sporadycznie?

PS. Zdjęcie wykonałam aparatem Samsung Galaxy S4 Zoom.

2 thoughts on “Zwycięzca!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

