Księga życia


Zobaczyłam ostatnio poduszkę skłaniającą do refleksji. Zobaczcie zresztą sami!

poduszka

W wolnym tłumaczeniu Agnieszki oznacza to: świat to książka, a ten, kto decyduje się siedzieć w domu, czyta tylko jedną jej stronę.

Zdecydowanie to popieram! Długo, lata całe, wyznawałam pogląd typu: książki, ja, kanapa, ewentualnie bliscy. Odkąd wyszłam „na świat”, „do ludzi”, moje życie stało się o tyle ciekawsze, bogatsze, pełniejsze! Praktycznie każda decyzja, spotkanie, miejsce, zaowocowało prędzej czy później czymś ciekawym, intrygującym, miłym czy pouczającym. Czasami potrzebowałam czasu, by zobaczyć, po co coś się wydarzyło, kogoś spotkałam, co mi przyniosło to, że odwiedziłam miejsce X. Ale jestem przekonana, że było warto!

Pewnie, mogłabym tylko siedzieć i o tym czytać, ale zdecydowanie fajniej przeżywa mi się to samodzielnie. I choć nadal czytam sporo i to uwielbiam, to jednak widzę już (w końcu!) wyraźnie, że książki to nie całe życie. I że fajnie jest być, nie tylko czytać o byciu.

A na deser taki kwiatuszek a propos czytania 😉

balladynia

2 thoughts on “Księga życia

  1. 😀 😀 😀 Balladynia! 😀 😀 😀 Genialne! 😀 Co do poduchy, to jakoś tak nie wpasowuję się w ten klimat, bo (odwrotnie do Ciebie) z osoby mocno kontaktowej w ostatnich latach przekształciłam się w domowego hobbita, który „bardzo dziękuje za przygody” i zbyt dużą ilość spotkań towarzyskich 😀

    Pozdrawiam ciepło!

    1. Bombeletta – też mi się bardzo podoba 🙂

      A co do poduchy – według mnie tu chodzi o pewien balans w życiu, bo to daje nam szansę na to, by korzystać z tego życia najpełniej.I pewnie, że są momenty, kiedy więcej siedzimy w domu, zagrzebujemy się w książkach (lub na odwrót), to wiąże się ze zmiennymi potrzebami i różnymi chwilami w naszym życiu.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

