Rozwiązanie konkursu z „Aniołem w kapeluszu”!


smile

Przez wszystkie zawirowania rodzinno-zdrowotne oraz przez wyjazd na Blog Forum Gdańsk kompletnie zapomniałam o tym, że mam konkurs do rozwiązania! Tak, ten z „Aniołem w kapeluszu”, czyli najnowszą książką Moniki Szwai!

Z wyborem pierwszej nagrodzonej odpowiedzi kompletnie nie miałam problemu. Zwróciła mą uwagę natychmiast. Jest nią oczywiście urokliwa historia napisana przez Good_news. Tym, którzy jej nie widzieli, polecam zajrzeć TUTAJ, bo warto.

Nad wyborem drugiej osoby głowiłam się długo. Tu korciły mnie kapelusze (chciałam prosić o zdjęcia z lektury z kapeluszem na głowie 😉 ), tam korciło udowodnienie, że napisanie „bo tak!” też może zadziałać. Ale w końcu uległam fali zachęcania do czynienia dobra. Bo w tej książce przebija się ona między zdaniami, a i w trakcie BFG był to też powracający temat. I w ten oto sposób książka trafi do Niepoprawnej marzycielki. Jestem ciekawa, jak Ci się spodoba! Będzie fajnie, jak dasz znać.

Obydwu paniom gratuluję i proszę o przysłanie mi maila z danymi adresowymi, które mam przekazać Wydawnictwu. Mail znajdziecie tutaj.

To na razie tyle, ale już mam kolejne książki na kolejne konkursy, więc będzie się tutaj działo w ostatnich tygodniach roku… A teraz wracam do pisania relacji-nierelacji z BFG.

2 thoughts on “Rozwiązanie konkursu z „Aniołem w kapeluszu”!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

