Relacji brak


Miała być relacja z Siedlec i z Gali Nike, ale jeszcze chwilkę poczekacie. Niestety, czasu mam dużo mniej, niż myślałam. A w domu padam na nos. Straszliwie męczące dni, ale fajne. Wizyta Lizy jest megaciekawa, a dla mnie – jako organizatorki – bardzo stresująca. Ale połowa już za nami! A zobaczcie sami, jak jest ciekawie 🙂

Usłyszałam od mojej Mamuśki, że nawet się załapałam na „zajawkę” rozmowy z Lizą w DD TVN 🙂 Sława, chwała i piniądze za rogiem czekają 😉

Obudziłam się wcześnie, wstąpiłam więc – w drodze do hotelu, po Lizę – do parku. Zobaczcie sami, jak teraz w Warszawie jest pięknie!

This slideshow requires JavaScript.

A jutro lecimy do Wrocławia, na Międzynarodowy Festiwal Kryminału. Nie wiem więc, kiedy będzie „prawidłowa” relacja. Ale będzie! Miłego weekendu!

8 thoughts on “Relacji brak

    1. Klaudyna – prawda? Śliczna, zgrabna, przesympatyczna i zabawna. No i do tego kobieta sukcesu! Toż to nie jest sprawiedliwe 😉
      Cieszę się, cieszę, trochę jestem zmęczona, ale chłonę ile tylko mogę. I cały czas myslę, że jest dooooobrze 😀

      naPIĘKNEJ – :)))) Dobrze jest i niech tak pozostanie!

    1. Anna M. – dziękuję, siła się przyda, bo faktycznie, wydatkuję ostatnio sporo energii. Niedługo trzeba będzie zrobić chwilę przerwy, by nie skończyć z pustym bakiem 😉 Ale o tym pomyślę jutro, jak Scarlett 😉 Pozdrawiam!

      Dofi – 😀 E, korzystam tylko, ile mogę! Faktycznie, szkoda, że wywiad taki krótki, ale to standard w śniadaniówkach. Będziemy mieli drugi filmik – z ambasady. Jak będzie gotowy, to wrzucę na profil CO. No i pewnie pojawi się trochę wywiadów w prasie + Radio Kraków.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

