Weekend pod znakiem książek i autorów!


Nie wiem, jak Wasze weekendy, ale mój zapowiada się mocno książkowo! Dzisiejszy dzień i kawałek jutra spędzam w Siedlcach, gdzie uczestniczyć będę w Festiwalu Literatury Kobiecej „Pióro i Pazur”.

Pióro i Pazur

Już rok temu miałam tam jechać, ale była u mnie z wizytą Mamuśka i tamten weekend spędziłam z nią. A teraz w końcu odwiedzę Siedlce. Program zapowiada się całkiem ciekawie, chociaż część dyskusji przewidziana jest na czas bardzo – według mnie – krótki i ciekawa jestem, czy zdoła się wnieść coś merytorycznego w tak ograniczonym czasie.

Będzie też panel „Literacka blogosfera, czyli świat literacki widziany oczami moli książkowych”. Uczestniczyć w nim będzie Kasia z „Notatek Coolturalnych”, Maja z „Wiecznie zaczytanej”, Kasia ze „Zwierza Popkulturalnego” oraz niejaka Agnieszka z „Książkowa” 😉 Mamy ekstremalnie mało czasu, więc ciekawa jestem, co się będzie działo!

Wieczorem jest gala wręczenia nagród, jestem bardzo ciekawa, kto wygra! Listę nominowanych książek znajdziecie TUTAJ. Macie swoje typy?

*****

A jak wrócę w niedzielę do domu, to odsapnę, ubiorę coś ładnego i ruszę do Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego, ponieważ…

20131001_183709

Czy to nie cudne, że los mi uchylił mi furtkę do uczestniczenia w tej Gali? Cieszę się szalenie! Chciałabym tę możliwość wykorzystać do maksimum, więc trzymajcie kciuki jutro od 18:00.

W ogóle tak sobie ostatnio myślę, że wytrwałość w tym co się robi + sporo szczęścia + aktywne pomaganie swemu szczęściu, skutkuje często fajnymi możliwościami. Tylko często jeszcze trzeba umieć/chcieć/odważyć się z nich skorzystać. Staram się ich nie przegapiać i niech tak będzie dalej!

7 thoughts on “Weekend pod znakiem książek i autorów!

  1. Wiesz, to naprawdę wielkie szczęście móc organizować swój czas wokół pasji, którą się kocha… Tak będąc w pracy, jak i poza nią – zazdroszczę;) Choć prawdą jest, że takie możliwości nie są dziełem jedynie przypadku. Trzeba być uważnym i odważnym, by nie pozbawiać się szans, które się przed nami otwierają… W ogóle to gratuluję i czerpię inspirację z Twojej gotowości do bycia szczęśliwą wedle dobrze podjętych decyzji co do nieprzegapiania owych możliwości – a co!;))

    1. naPIĘKNEJ – oj tak, to szczęście! Ale ja jemu cały czas aktywnie pomagam. Pierwszą pracę okołoksiążkową dostałam przez blog właśnie i dzięki temu, że odważyłam się mówić o swoich marzeniach. I często się to u mnie sprawdza. Plus właśnie wykorzystywanie nawet najmniejszych szans pojawiających się na horyzoncie. Pewnie dla niektórych byłoby to wręcz pchanie się z łokciami, ale trudno, dopóki udaje mi się dzięki temu realizować marzenia, to nie mam z tym rpoblemu 😉
      Za dobre słowo dziękuję! 🙂 To również pozytywne reakcje na to, co robię i piszę dają mi dalsze kopniaki do działania 😀

      Maniaczytania – dobrze trzymałaś te kciuki, oj, dobrze! 😀

    1. Viv – chciałam tylko powiedzieć, że przekazałam autorce Twoje skandowanie i bardzo się ucieszyła 😀

      Annybloog – dzięki, było, chociaż bardzo krótkie! A stan kolei wszędzie podobny 😉 W Siedlcach chociaż widziałam w tunelach jedne z najciekawszych murali, jakie do tej pory miałam okazje oglądać!

      1. Murale rosną jak grzyby po deszczu, i czas jest by je podziwiać jak podstawią właściwy pociąg, ale nie powiadomią, albo zmylą udzielając nie prawdziwych informacji. Nie widziałam murali. Dobrze, że spotkanie się udało. Za rok, kolejne. :)Pozdrawiam.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

