Jestem dumna


Przeżyłam ten epicki wyjazd, Koloniami Blogerów (vel „Morska Ferajna”) zwany. Przygotowałam dla Was notkę na czwartek, ale z wrażenia zapomniałam ją opublikować. I zrobiła się nieaktualna 😉

Melduję, że ciało żyje, ale umysł ciągle jest z bandą 45 blogerów nad pięknym morzem. Było przecudownie!

Obiecuję jak najszybciej wrócić do normalnego funkcjonowania i wrzucić tu recenzję. Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście do końca!

A w ramach rekompensaty pojawi się niedługo konkurs, w ramach którego wygrać będzie można świetną nagrodę zafundowaną przez Miasto Gdańsk. Więc zaglądajcie!

Wyspa Sobieszewska morze

4 thoughts on “Jestem dumna

    1. Kasiek – wiesz, dla mnie był to pierwszy pobyt nad morzem od chyba 12 lat, więc wiesz ;P A i tak były to tylko tak naprawdę 2 pełne dni. Więc mam wielki niedosyt, wielki :>

      Iwisia – jak tylko poznamy szczegóły, to będę ogłaszać.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

