4 lata minęły…


jak jeden dzień! O ile znajdzie się tutaj ktoś, kto jeszcze jest w stanie wyłapać z jakiego serialu czerpałam inspirację… 😉

I właściwie tutaj mogłabym skończyć, ale przecież taka gaduła, jak ja, nie jest w stanie tego zrobić! Na początek efekt pierwszej – krótkiej – zabawy z nowym dla mnie tematem, czyli infografikami. By powiększyć – kliknijcie na nią.

urodziny bloga

Przepraszam za brak polskich znaków, ale program, w którym ją tworzyłam nie jest programem polskojęzycznym. Nie podoba mi się ona zbytnio, nie jest taka, jaka chciałabym, by była. No, ale miałam na jej zrobienie 30 minut, więc nie wybrzydzam.

A przechodząc do meritum, to chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za to, że u mnie bywacie, czytacie, komentujecie, rozmawiacie ze mną i tu, i na Facebooku i oko w oko. Dzięki! Nie udaję, że piszę li i jedynie dla siebie, więc przyznaję wprost – bez Was ten blog nie miałby szansy przetrwać nawet roku, a co dopiero czterech!

A działo się sporo! Nawiązałam różne współprace, część z nich w międzyczasie zakończyłam, kilka trwa do dzisiaj. Poznałam osobiście kilkudziesięciu blogerów książkowych, zaprzyjaźniłam się z kilkorgiem. Miałam okazję poznać kilkudziesięciu autorów, a z kilkoma łączy mnie nic sympatii i korespondencja od czasu do czasu. To wszystko jest fantastyczne! Do tego wszystkie spotkania blogerów, moli książkowych, Targi Książki, spotkania autorskie, tyle się przez te lata działo!

Mało tego! Dzięki blogowaniu zaoferowano mi udział w rozmowie kwalifikacyjnej, a dzięki temu udało mi się zdobyć mą pierwszą pracę w branży wydawniczej, to dopiero była satysfakcja! Teraz pracuję w kolejnym wydawnictwie, co jest logiczną konsekwencją pracy w poprzednim.

Co jeszcze? Miałam okazję udzielać wywiadów – do Literadaru, dla Book z nami, a ostatnio dla Radia Kampus. Urywki mych recenzji trafiły do poleceń „okładkowych” czy też „środkoksiążkowych”. To kolejny poziom frajdy 🙂

Ostatnio wychodzę też poza tematy książkowe. Wiem, jest to działanie celowe, bo troszkę mnie samo pisanie o książkach ogranicza. Będzie tego więcej, jednakże książki nadal pozostaną głównym tematem bloga. Będzie jednak trochę więcej „ode mnie”. Mam nadzieję, że nie uciekniecie z krzykiem!

Dzięki rozwojowi mego blogowania otrzymałam ostatnio ciekawą szansę na kolejny krok. Od kilku dni współpracuję z firmą Samsung Polska i aktualnie testuję ich Samsung Galaxy Camera, co trafiło mi się w świetnie dobranym czasie – mój aparat postanowił zastrajkować. Spodziewajcie się więc tutaj niedługo trochę więcej zdjęć 🙂

Samsung Galaxy Camera

A cztery lata temu myślałam tylko o tym, by sobie popisać o książkach i zobaczyć, co też z tego wyjdzie. Może nawet ktoś zerknie, przeczyta i ze mną o tych książkach pogada…? A to wszystko przez Kalio! Dzięki, kochana! :*

Wzruszyłam się, uciekam od komputera, a Wam jeszcze raz dziękuję. Konkurs urodzinowy zrobię w innym terminie, bo za chwilę wyjeżdżam na Kolonie Blogerów i nie mam czasu tego teraz ogarnąć.

A bardzo spodobała mi się zabawa zorganizowana swego czasu przez Pawła Opydo, a ostatnio powielona w trochę inny sposób na którymś blogu książkowym (wybacz organizatorko, nie mam czasu poszukać u kogo to było!). A polega to na tym, że każdy z odwiedzających może zadać blogerowi jakieś pytanie. Zaczynając od tych dotyczących książek, bloga i blogowania, przez ulubione potrawy, kolory, doświadczenia z dzieciństwa – generalnie wszystko, co ludzi ciekawi. A bloger odpowiada. Macie ochotę się w to pobawić? Jesteście czegoś ciekawi, co wiąże się ze mną i mym życiem?

Jeżeli tak – zapraszam do zadawania pytań, a ja po powrocie na nie odpowiem 🙂

25 thoughts on “4 lata minęły…

  1. Sto lat, Matko Chrzestna, sto lat! Pytania teraz nie wymyślę, ale nie wykluczam, że coś mi wpadnie do głowy:)

  2. Rany, naprawdę wiele osiągnęłaś przez te cztery lata! Ale masz rację: satysfakcja jest najważniejsza:) Oby nigdy nie brakowało ci dobrych pomysłów, a przyjemność z prowadzenia bloga nigdy nie dewaluowała:)
    Pozdrawiam serdecznie!

  3. Gratuluję wypłynięcia na szerokie Internety, choć przyznam szczerze, że wolałem jak było bardziej książkowo i mniej światowo 😛 Ale skoro lubisz to co robisz, to dużo tego samego życzę 😀

  4. 4 lata! To jest wynik! I do tego te wszystkie osiągnięcia. A jeżeli jeszcze sprawia Ci to radość, to już tylko pogratulować! Poza tym, moją Matką Chrzestną też jesteś, więc wspieram Cię całym moim blogowym Ja 🙂

  5. Gratuluję i przyznam, że ciekawa jestem Twojego dalszego rozwoju. Zadam też pytanie: to ilu mieszkańców pi razy oko liczy Twoja rodzinna miejscowość?

  6. Jeszcze 36 lat i będziesz mogła zaśpiewać oryginalną wersję tekstu. 😛

    Życzę całą masy satysfakcji z dalszego blogowania. Ciekawa jestem tych zmian, o których piszesz od jakiegoś czasu.

    Pytanie? Hmm… Gdybyś musiała zrezygnować z blogowania (czego absolutni Ci nie życzę!!!), czego najbardziej by Ci brakowało?

  7. Gratuluję ładnego jubileuszu i wiernego grona czytelników. 😉

    A pytanie niech będzie takie – jak zmieniło się Twoje podejście do czytania i blogowania, po tym jak związałaś się zawodowo z tym tematem.

  8. Gratulacje 🙂 Zazdroszczę tak długiego stażu i życzę dalszych sukcesów 🙂 Dla mnie to jest miejsce szczególne, gdyż to dzięki Tobie zapragnęłam mieć bloga. Byłaś też pierwszą osobą, która otwarcie skrytykowała mój tekst, co z perspektywy czasu uważam za jeden z największych prezentów. Mam nadzieję, iż w przyszłości będę mogła choć czasem doskoczyć do Twojego profesjonalizmu. Tym czasem pozdrawiam i czekam na kolejne teksty.

  9. To i ja dołączam się do gratulacji! Zaglądam tutaj regularnie, czytam i nigdy nie jest to czas stracony. 😉
    Jeszcze więcej satysfakcji z prowadzenia bloga życzę!

  10. Z kilkudniowym poślizgiem, ale bardzo serdecznie gratuluję Ci rocznicy i życzę długiego łańcuszka kolejnych. I oczywiście wielu niezapomnianych książek.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

