100 punktów do lansu!


Razem z Mają z bloga Wiecznie zaczytana zapraszamy dzisiaj, o godzinie 14:00, do posłuchania audycji „Klimat popołudnia” w Radio Kampus. Będziemy mówić o czytaniu, książkach, miłości do nich, statystykach i kilku innych sprawach.

Byłam niezmiernie zestresowana, w związku z czym głowy nie dam, czy nie gadałam totalnych bzdur! Mam jednak nadzieję, że nie 😉

Jestem o tej porze w pracy, więc pewnie nie posłucham. Jeżeli komuś się uda – dajcie znać, jak było. Ja liczę na to, że otrzymamy nagranie i odsłucham później.

Obrazek

Zdjęcie robione komórką, więc jakość jakby średniawa 😉

PS. Ponownie zapraszam na spotkanie moli książkowych w Warszawie. Założyłam wydarzenie na Facebooku, gdzie można zgłaszać swe uczestnictwo. Będzie mi łatwiej ogarnąć sprawę.

11 thoughts on “100 punktów do lansu!

  1. Strasznie się cieszę, że mogłam Was posłuchać. A sam wywiad na pewno wskazuje, że warto czytać, bo to nie odejmuje nic z osobowości czyli, jakby mogli się spodziewać niektórzy, czytający to nie są nudziarze i drewniaki

    1. Kasia.eire – oooo, jak miło 😀 Dzięki za takie ciepłe słowa! :* Ja jestem zdziwiona nadal, że wyszło nawet, nawet i że mój głos nie brzmiał – w odróżnieniu od np. filmów – tak fatalnie, jak się spodziewałam.

      Dofi – 🙂 Tylko czy wiesz, który jest który? 😀

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

