Powrót do pasji


Chciałam tylko dać znać, że po kilkumiesięcznej przerwie powracam do łączenia pasji z pracą zawodową. Od dwóch dni zajmuję się promocją książek w jednym z wydawnictw i czuję na nowo, że krew szybciej krąży w mych żyłach 😉

W poprzednim miejscu pracy nie było mi źle, obowiązki miałam ciekawe, nie szukałam innej pracy, ale ta oferta pojawiła się niespodziewanie i podbiła me serce. I oto jestem na powrót w branży tak mi bliskiej.

Mam wiele planów, pomysłów i nadzieję, że wszystkie uda się świetnie zrealizować. Trzymajcie więc kciuki!

biurko

24 thoughts on “Powrót do pasji

  1. Czyż nie o to w życiu chodzi, aby robić to, co kocha się najbardziej? Trzymam mocno kciuki i życzę Ci całego mnóstwa zadowolenia. Serdeczności 🙂

  2. Dziękuję wszystkim za tyle dobrych słów! Też uważam, że to wielkie szczęście móc pracować w miejscu, do którego ciągnie kogoś z powodu hobby życiowego 😀 Nastawiam się na dobrą pracę!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

