Na rozdrożu


wybór

Znowu nie będzie o książkach. Chciałam tylko zameldować, że żyję. Ale do mojego ogólnożyciowego kryzysu dołączyła kwestia podjęcia istotnej decyzji, która mocno wpłynie na moją najbliższą przyszłość. Więc siedzę i mam zagwozdkę, analizuję, myślę, robię podsumowania plusów i minusów. Nie potrafię ani czytać, ani pisać, chociaż bardzo już bym chciała wrócić do normy. Ale dopóki pewnie nie podejmę decyzji (i jej nie zakomunikuję), to może być cienko. Ale postaram się coś jutro napisać, zobaczymy, czy się uda. Trzymajcie kciuki!

Dodano później: Obejrzałam w nocy i polecam ku inspiracji!

7 thoughts on “Na rozdrożu

  1. A nie myślałaś nigdy o współpracy z jakimś znanym blogerem np. XX? Myślę, że mogłabyś się w ten sposób naprawdę nieźle wypromować. 😉

  2. Agnieszka JEST znanym blogerem, ludzie powinni współpracować z nią 🙂

    Mam nadzieję, że uda ci się podjąć właściwą decyzję, ja teraz też jestem w sytuacji trochę patowej więc dokładnie cię rozumiem 🙂

    Na ten filmik już kiedyś trafiłam, ale dla mnie te videa motywacyjne jakoś nie działają, mam wrażenie, że siedzi tam masa ludzi i wpatruje się w jednego jak w obraz, niczym w sekcie. Takie dziwne wrażenie, które mnie trzyma z daleka od takich zagadnień….

    1. Viv – dzięki, pierwszym zdaniem „zrobiłaś mi dzień” 🙂

      Oj, ja też mam nadzieję, że wybór ostatecznie wyjdzie mi na dobre. A mam naprawdę spory dylemat!

      Do mnie wiele z tych filmów nie trafia, jednak temu się udało. Sama nie wiem dlaczego, bo normalnie to często jestem sceptyczna.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

