Plany


Mają to do siebie, że lubią się zmieniać 😉 W poście o stosiku pisałam, że w sobotę idę na grilla, poza tym plany mam dosyć spokojne. Owszem, na grilla dotarłam. I było bardzo przyjemnie. Fajni ludzie, smaczne jedzenie i taki widok…

grill

Jednakże w pewnym momencie otrzymałam wiadomość. Lekko nietypową, bo w stylu: „Wpadaj! Mam dla Ciebie bilet na pierwszy dzień Orange Warsaw Festival. Zagra między innymi Beyonce”. Grill w wyborowym towarzystwie vs. koncert Beyonce. Ale ja nawet dobrze nie znam jej piosenek, nie jestem jakąś wielką fanką. Ale takie show, wieki nie byłam na takiego typu koncercie… W końcu ciekawość wygrała i pojechałam. Razem z tysiącami innych osób. I było tak 😉

koncert

Wybaczcie jakość zdjęć, wszystkie są zrobione komórką, przy niesprzyjających warunkach. Mam też ze dwa filmiki, ale jakość pewnie mocno kiepskawa 😉 O samym koncercie jeszcze napiszę kilka słów. Może nie tyle o samej muzyce, co o całości – show, ludziach, kulturze. Zdecydowanie była to noc, która na dłuższy czas zostanie w mej pamięci. 

A teraz wracam do lektury. „Wilczy trop” na czytniku już czeka niecierpliwie 😉

8 thoughts on “Plany

    1. Jusssi – e tam, żadna bestia, każdy ma swoją wizję. Mnie się po części udało połączyć jedno z drugim – na grillu byłam od 19:00 do 22:30, a potem pojechałam na koncert, który zaczynał się o 23:00.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

