Stos okołoblogowy. I to jaki!


Tak, jak obiecałam wczoraj, w końcu wrzucam stos. Mniej więcej połowa to rezultat wizyty na Targach Książki. Reszta, to najróżniaste różności 😉 Ale dosyć gadania, najpierw zobaczcie sami ten zacny stos, a potem – pod nim – cudeńka, które radują me serce!

Pierwszych pięć książek, to prezenty z Targów Książki. Od góry:

„Punkhead” Sender – podarowały mi miłe panie z Wydawnictwa Replika po entuzjastycznej rozmowie na temat pierwszej książki tego autora. Mocno jestem ciekawa, czy po świetnym debiucie dalej będzie tak samo dobrze!

„Abchazja” Górecki – prezent od samego autora. Nie wiem, jakim cudem przeoczyłam jego nazwisko w spisie spotkań autorskich, ale całe szczęście zobaczyłam przez przypadek, że jest na stoisku Czarnego! Pierwsze dwie książki są przecudnej urody, wychwalałam je obydwie mocno. A lektury trzeciej już doczekać się nie mogę!

„Jezioro cierni” Zimniak – prezent od autorki. Przesympatyczna kobieta, bardzo ciepła i miła. Wcześniej czytałam tylko „Willę”, ale dwie książki czekają na swoją kolejkę, cierpliwe są 🙂

„Przewrotność dobra” Kwiatkowska – kolejny miły prezent od autorki. Cóż to za kobieta! Entuzjazmu i energii może jej pozazdrościć 90% nastolatków 😉

„Pasja budzi się nocą” Kossak – prezent od wydawnictwa. Przyznam, że zgodziłam się ją przyjąć w ciemno i bardzo jestem ciekawa rezultatu 😉

– „Odmieniec” Gregory – od Wydawnictwa Egmont. Pora się w końcu przekonać, co też się kryje pod nazwiskiem tej autorki 😉

„Trafny wybór” Rowling – z biblioteki. Jestem chyba jedyną osobą w Polsce, która nie czytała (i szybko nie zamierzam sięgnąć) Harry’ego Pottera. Przekornie zaczynam od tej książki 😉

„Światło” Harrison – wymiana z Izuś.

„Misjonarze z Dywanowa. Część III: Donkey” Zdanowicz – prezent od autora. Czytałam dwa pierwsze tomy i – o dziwo, bo tematyka jakby nie moja – podobały mi się, więc z ciekawością zobaczę, co się dziać będzie dalej u tej ekipy.

stos

Relację z Targów Książki możecie przeczytać TUTAJ. A teraz nadeszła pora na podzielenie się pamiątkami, które wzbudzają mą wielką radość, a mianowicie:

górecki

Normalnie urosły mi skrzydła, jak to zobaczyłam. A dziewczyny przez resztę dnia musiały ciągnąć mnie na sznurku, bym nie odfrunęła w bezkres nieba 😉 Faktem jest, że z recenzji jestem bardzo zadowolona. Może z tej z „Toastu za przodków” mniej, a bardziej z „Planety Kaukaz”. Ale to tylko dlatego, że te książki są tak cudne i inspirujące!

Zimniak

Wpis tak samo uroczy, jak autorka! Kurczę, jak bardzo chciałabym móc całymi dniami czytać i czytać, wyjść z tych moich obłożeń trochę. Wielką ochotę mam na jej książki, ciekawe, kiedy w końcu sięgnę?!

Kwiatkowska

Kolejne cudeńko od niesamowitej kobiety! Jak widzicie – w trakcie targów czekały na mnie urocze niespodzianki. Jechałam po nic, a wróciłam z taką ilością prezentów i ciepła „odludzkiego” 🙂

Stosik był, musi więc paść sakramentalne pytanie: jakie macie plany na weekend? Ja chwilkę poczytam, a potem uciekam na grilla. To nic, że zimno jak diabli. Wyślemy kumpla z grillem na taras, a my będziemy się rozgrzewać w mieszkaniu 😉 A jutro trochę lenistwa, trochę pracy, nie planuję nic konkretnego. A co u Was?

30 thoughts on “Stos okołoblogowy. I to jaki!

      1. Nie sądzę, by aż tak mało osób HP nie czytało, na pewno jest ich cała chmara. W tym ja też – jeśli mówić o całej serii, bo trafiło mi się czytać z niej 2 tomy, ale to nie moja bajka.

        Stos okołotargowy zacny i serce cieszący. Gratuluję.
        Będę mieć inną książkę p. Joli Kwiatkowskiej – to będzie moje 1 spotkanie z jej prozą. Tak właśnie myślałam, że niej ciepła i energiczna osóbka.

        1. Agnesto – wiesz, ja nawet wyczuwam, że pewnie mi się spodoba, ale jakoś po tym wieloletnim dzikim szale dookoła tego cyklu mam ochotę go przeczytać za 10 czy 15 lat 😉
          A jaką książkę Joli będziesz miała do przeczytania? Bo jestem bardzo ciekawa 🙂

  1. Ja też nie czytałam HP! Książkę Joli Kwiatkowskiej polecam. Abchazji jestem ciekawa. Pozdrawiam

  2. Stos jest przepiękny – po raz pierwszy usłyszałam o kilku autorach i z ciekawością poszukam ich książek, zwłaszcza że zachwyciły mnie opisy. „Trafny wybór” leży na półce i czeka na swą kolej. A przygody z P. Gregory nie radzę zaczynać od tego tytułu, bo jest to jej najsłabsza pozycja.

    1. Malineczka74 – no to jesteśmy już cztery 😀 Ja z kolei polecam książki Wojtka Góreckiego – świetne reportaże, a dodatkowo napisane piękną polszczyzną!

      Barbara – o, to bardzo się cieszę, że dzięki memu stosowi natknęłaś się na nowe, potencjalnie interesujące pozycje 🙂 Za „Trafny wybór” zabiorę się zaraz, jak tylko skończę czytać Radge. Muszę przeczytać szybko, bo pewnie jest kolejka, więc nie przedłużą mi terminu. A co do Gregory – o, to szkoda. Ale pewnie jednak będzie pierwsza, bo nie mam nic innego pod ręką, a ta jest recenzencka, więc nie chciałabym, by leżała rok i czekała, aż zdobędę i przeczytam inną. Nie zamierzam się zrażać, więc potem najwyżej będę miała miłe zaskoczenie 🙂

      1. Nie miałam zamiaru Cię zrazić – jednak gdybyś się zawiodła, daj szansę jej innym książkom. Lubię znajdować na blogach nowych pisarzy – praktycznie każde zdjęcie stosiku uświadamia mi, ilu jeszcze autorów nie znam. Połapanie się w tym ogromie tytułów wymaga prawdziwych zdolności, a trafienie na perełkę można uznać za cud i powód do szczęścia.

        1. Dam szansę 🙂 Rzadko kiedy (musi być mocny gniot lub totalna bylejakość) zraża mnie zaraz pierwsza książka. A tu jakoś nie sądzę, by się trafiło coś w ten deseń 🙂
          Fakt, mam podobnie, stosiki i mnie „przynoszą” sporo nowych pozycji, na które potem chcę rzucić okiem przy pierwszej okazji. Chociaż jakby rzadziej – albo mi się gust zmienia, albo coraz więcej mało interesujących książek wychodzi. Albo jedno i drugie 😉

  3. „Przewrotność dobra” i „Trafny wybór” też na mnie czekają. Czeka też pierwsza część „Misjonarzy…”. Ogromnie zazdroszczę Ci „Jeziora cierni”. Bardzo bym chciała przeczytać tę książkę.

    1. Andra – specyficzna, to fakt. Ale mnie się spodobała. Widzę, że o pierwszej nie pisałam, ale o drugiej już tak: https://ksiazkowo.wordpress.com/2011/07/18/misjonarze-z-dywanowa-polski-szwejk-na-misji-w-iraku-czesc-ii-jonasz-wladyslaw-zdanowicz/

      AnnRK – to powymieniamy się wrażeniami za jakiś czas 🙂 „Trafny wybór” pewnie zacznę czytać za chwilkę, ale będzie to głównie „tramwajowa” lektura, więc potrwa. No, muszą ją oddać 20.06, więc to termin ostateczny 😉 A jak przeczytam „Jezioro cierni” to służę pożyczką.

  4. Stosik piekny, uroczy i bogaty, dedykacji od Autorów i Autorek strasznie zazdroszcze! Ciesze sie Twoja radoscia!

  5. Aga a ja myślałam, że na targi trzeba w wor(ki)em pieniędzy jechać – a tu proszę, prawie same prezenty hihi
    Przyjemnych lektur!
    Autografy bezcenne!

    1. Pietia – dziękuję, to bardzo miłe 🙂

      Moni – jeżeli chce się kupować, to zdecydowanie lepiej mieć sporo pieniędzy. Na wszystkich, na jakich byłam, promocje nie powalały na kolana. Ale ja jechałam bez zamiaru kupowania, więc na luzaku zupełnie. A tu proszę! Dzięki! 🙂

  6. Piękne, pełne ciepła dedykacje! Ze stosu najbliższa mi „Abchazja”, która już za mną.
    A plany? Nadrabianie wpisów, których chyba z 7 zebrało się w kolejce, czytanie (końcówka książki „Ja, transa”, a potem poradnik podróżowania z dziećmi) i Małopolskie Dni Dziedzictwa Kulturowego 🙂
    Pozdrawiam!

    1. Poczytajka – o tak, też tak uważam! 🙂 A jak Ci się podobała „Abchazja”, zaraz poszukam, czy pisałaś o niej. Heh, książek do opisania to mam całą masę, tylko jakoś tyle tekstów do napisania, a czasu tak mało :/ Mam nadzieję, że miło spędziłaś weekend! Pozdrawiam 🙂

      Czytelniczy – to się wymienimy wrażeniami 🙂

  7. To ja napiszę o akcji z Kossak na stanowisku Prozami. Pani miła zaproponowała mi książkę. Powiedziałem, że nie obiecuję jej zrecenzować, bo mam mnóstwo pozycji do przeczytania, ale mogę się postarać. Pani wyraziła się definitywnie – bierze pan książkę, ma być recenzja. Podziękowałem i zrobiłem papa:)

  8. Hmm, tak sobie myślę, że nie ma się czym chwalić, że się nie czytało Pottera, bo to są naprawdę dobre książki, cóż z tego, że dla młodzieży. A dobrą literaturę trzeba czytać.

    1. Jarek – o proszę, nie miałam takiej sytuacji. Ustaliliśmy, że postaram się w miesiąc, ale kluczowe jest tutaj słowo postaram 😉 Nie naciskano, to wzięłam. Aktualnie czyta moja Mama 😀

      Joly_fh – ale gdzie tu widzisz chwalenie? Stwierdzam fakt. Nic na to nie poradzę, że kilkuletnia masowa „histeria” odstraszyła mnie mocno od tego tytułu. Upłynie jeszcze kilka lat i zapewne przeczytam. Ale nie zamierzam się zmuszać wcześniej, bo do niczego się czytelniczo nie zmuszam. A dobrych książek jest na tyle dużo, że i tak wszystkich się nie da przeczytać 😉

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

