Targujemy się!


Jak Wam upływa weekend? Mój jest aktywny i ciekawy! Od wczoraj jest u mnie Iza z Czytadełka oraz druga zaczytana koleżanka, a po Warszawie krąży jeszcze Edith i sporo innych, mniej lub bardziej znanych mi osób.

Po wczorajszym miłym wieczorze i jego odespaniu nadeszła pora na trochę akcji. Zaraz wsiadamy w tramwaj i udajemy się na Stadion Narodowy, gdzie w tym roku organizowane są Targi Książki. Zapowiada się świetny dzień! Krążenie po terenie Targów, te wszystkie książki dookoła, spotkania autorskie, rozmowy z ludźmi z wydawnictw, spotykanie znajomych. Mniam, lubię takie dni! 🙂

A już od 18:00 będziemy w restauracji „Pikanteria”, gdzie organizujemy spotkanie blogerów książkowych, autorów, czytelników. Zapraszamy do Sali Czerwonej, pewnie trochę tam posiedzimy 😉

Jak widzicie, sporo się u mnie dzieje w ten weekend! Poczytać, nie poczytam, ale i tak będzie to mocno książkowy czas!

targi

6 thoughts on “Targujemy się!

  1. Ja również zazdroszczę niemiłosiernie! Bawcie się dobrze i nie zapomnij o sprawozdaniu dla nas, maluczkich 🙂
    Pozdrawiam serdecznie!

  2. 🙂 Relacja była, zapewne już widziałyście!

    Franca – o proszę, musisz częściej bywać, bo pisałam raz czy dwa tutaj + kilka razy na fejsiku. A jeżeli jesteś z okolic W-wy, to spotkać możemy się wcześniej niż za rok, bo od czasu do czasu próbujemy uskuteczniać spotkania blogerów książkowych 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

