Spotkajmy się!


Targi Książki w Warszawie odbędą się już za kilka dni! Z tej okazji razem z Izą z Czytadełka postanowiłyśmy zorganizować miejsce na spotkanie, żal byłoby przepuścić taką okazję! Najpierw pomysł dotyczył spotkania blogerów książkowych, jednakże w międzyczasie lekko się zmodyfikował i właściwie teraz dołączają do nas miłośnicy czytania, autorzy i blogerzy. Zobaczymy, co z tego wyjdzie! Zadeklarować swą obecność można na stronie wydarzenia na Facebooku. Chyba, że nie macie tam konta, to możecie i tutaj 🙂 Zapraszamy serdecznie! Moim zdaniem to fajna okazja do spotkania czytelniczo-pozytywnie-zakręconych osób, spędzenia mile czasu na rozmowach.

targi

A jak Wam upłynął weekend? Co przeczytaliście ciekawego? A może robiliście jeszcze jakieś inne fajne rzeczy poza czytaniem? U mnie czytania nie było zbyt wiele, tyle, co w drodze na/ze zlotu rodzinnego. Wczoraj celebrowaliśmy poczwórną okazję, spotkało się kilka pokoleń przy jednym stole. Ale za to dzisiaj jestem taaaaaka zmęczona, nawet siły na recenzję nie miałam 😉

6 thoughts on “Spotkajmy się!

  1. Zazdroszczę spotkania i targów 🙂 Ja w tym czasie będę zajmować się wymianami książkowymi na Festiwalu Miłosza w Krakowie, więc nie ma szans, żeby się wyrwać.

    1. Soulmate – bardzo szkoda, że tym razem się nie spotkamy! Ale Twoje zajęcie brzmi również ciekawie, nie będziesz się nudzić, tylko zajmować czymś fajnym 🙂

      Cathrynek91 – ha! Bardzo fajnie, że Ci się podoba, dla mnie to ciągle jest jedna z nielicznych ukochanych na maksa książek! 🙂

  2. Ja się niestety nie wybieram, mam za daleko no i matury jeszcze trwają… A szkoda, wielka szkoda, bo chętnie bym z Wami podyskutowała na kilka tematów. Może za rok 🙂
    A co czytam? Wszystko na raz. „Coraz mniej olśnień” Grabowskiej-Grzyb na zmianę z „Bezdomną” Michalak. Zobaczymy 🙂

    1. Antyśka – no tak, w tym roku masz ważne zajęcie, które koliduje z TK. Ale właśnie, może za rok! „Coraz mniej olśnień” nic mi nie mówi, muszę sprawdzić cóż to, a na razie książka Michalak mnie nie ciągnie. Podobają Ci się?

      1. Są dobrą odskocznią od codzienności. No i przeważnie są lekkie. Duże wrażenie zrobiła na mnie „Nadzieja”, powieść mniej bajkowa, właściwie niewiele tam cukierkowych momentów. Ponoć w tym samym stylu została napisana „Bezdomna”, ale z tego co czytam to nie bardzo. Osobiście podobała mi się Seria z Kokardką, ale tylko 2 pierwsze części, w trzeciej już zbyt dużo wątków, no i zbyt cukierkowo. 😉 Wątpię, by akurat Tobie przypadła do gustu ta autorka. Ale możesz spróbować z „Michalak”, bo tych cukierkowych, bajkowych, raczej nie zdzierżysz 😉

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

