Dziewczynka, która nienawidziła książek


Kolejna perełka z internetu. W sam raz na krótki relaks na rozpoczęcie weekendu. Całkiem sympatyczny filmik. Nie natknęłam się jednak na polską wersję. Ale nie jest trudny do zrozumienia. Miłego oglądania!

Jakie macie plany na weekend? U  mnie pewnie będzie sporo czytania. Do tego robienie planu pod nowego zlecenie robocze, blog, może spotkanie moli książkowych, no i jutro parapetówka u koleżanki z pracy. Niezbyt intensywny weekend, ale to dobrze, bo czuję się mocno zmęczona tym tygodniem.

PS. Jeżeli ktoś z Was jest jutro w Warszawie i chciałby się spotkać z miłośnikami książek i czytania, to zapraszam o godzinie 17:00 do restauracji „Posłaniec Uczuć”. Z przyjemnością spotkam osoby znane do tej pory tylko wirtualnie 🙂

3 thoughts on “Dziewczynka, która nienawidziła książek

  1. Podobalo mie sie bardzo, ale moim synkom jeszcze bardziej- oszaleli na punkcie tej bajeczki i tylko dzis ogladali ja 4 razy:) Baaaardzo ciekawy blog Agnieszko! Jestem juz stalym czytelnikiem:) Pozdrawiam!

    1. Viv – 🙂 Cieszę się, ze się spodobał. O, to wyczekuję recenzji, bardzo jestem ciekawa Twoich wrażeń z lektury!

      Pietia – jak fajnie! 😀 Niezmiernie się cieszę, właśnie sobie dzisiaj pomyślałam, że to takiego rodzaju filmik, jaki ma szansę spodobać się zarówno niektórym dorosłym, jak i dzieciom. Super!
      I dziękuję za dobre słowa 🙂 Pozdrawiam!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

