Co mi w duszy gra (2) + krótkie info


Jako, że tydzień mam bardzo, ale to bardzo zajęty i „rozjechany”, to jest tutaj chwilowo mało aktywnie. Ale wierzę, że ciągle jesteście ze mną 😉 Ja zaraz uciekam na 16 TweetUp Warszawa, a zostawię Was z kolejną muzyczną inspiracją i informacją. Kominek tworzy kolejny ranking wpływowych blogów. Jeżeli macie ochotę poddać siebie (lub kogoś z lubianych przez Was blogerów) ocenie, to możecie spróbować się zgłosić. Ciekawa jestem, czy będzie tam jakiś stricte książkowy bloger (ale baaaaaaaaaaardzo mocno w to wątpię 😉 )

*****

A przechodząc do muzyki. Dzisiaj będzie krótko i zwięźle. Jest taki człowiek, który gra na pianinie w sposób, który mnie przyprawia o szaloną zazdrość, chciałabym tak! Jest niesamowity! Na przykład tutaj gra w taki sposób, że nie nadążam patrzeć na jego palce, mnoży mi się w oczach! 😉

Drugie jego wideo, które bardzo lubię (chociaż nie wielbię go tak, jak to powyższe), to motyw z filmu „Harry Potter”. Sprawdźcie sami!

Ech, chciałabym mieć umiejętności chociaż w 1/3 zbliżonej do jego! Znaliście Jarroda? Lubicie go?

3 thoughts on “Co mi w duszy gra (2) + krótkie info

  1. Możesz mu podsunąć mnie. Ciekaw jestem, czy w ogóle przejrzy. Nie mam dzikich statystyk komentarzy, ale 1000 odsłon dziennie to też jakaś interakcja 🙂

  2. Aga, te „szybkie” ręce, to trick kamerowy 🙂 Na żywo byś tego nie widziała (Siostra moja rodzona pianistką jest, to się napatrzyłam ;)). I znam i bardzo lubię „_

    1. Jarek – zobaczę, nic nie obiecuję, bo mam teraz masę różności na głowie. Przypomnij mi jutro smsem 😀

      Aniu – o proszę, nie wiedziałam! Tzn. to, że na żywo bym tego tak nie widziała, to wiem, ale nie spodziewałam się, że tu to jest montaż. A Jarrod Radnich jest super! Kiedyś spróbuję sobie ściągnąć ze Stanów jakąś jego płytę.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

