Co lubicie na blogach książkowych?


Żeby była jasność – rządzę tutaj niepodzielnie 😉 Jednakże chcę, żeby i Wam było u mnie jak najlepiej, dlatego postanowiłam zapytać, co lubicie na blogach książkowych. Ankieta ma możliwość dodawania własnych sugestii (i używajcie tej opcji, proszę, bo ja na bank o czymś zapomniałam!), jest też wielokrotnego wyboru, więc możecie wybierać tyle opcji, ile chcecie. 

Nie obiecuję, że przejdą wszystkie sugestie, ale obiecuję, że każdą dokładnie rozważę. Plus pewnie część pojawi się szybciej, część później, w zależności od czasochłonności wykonania. Propozycje zbieram do 1.01.13 (wiem, wiem, będziecie imprezować, ale może te 3 sekundy znajdziecie 😉 )

Z góry dziękuję Wam za wszystkie głosy, będziecie mi bardzo pomocni!

9 thoughts on “Co lubicie na blogach książkowych?

  1. Ja chętnie odpowiem, ale wydaje mi się, że to powinny być pytania nie do blogerów książowych (a takie są), ale do zwykłych czytelników książek i innych osób odwiedzających blogi książkowe, których jest znacznie, znacznie więcej niż blogerzy. A to są przecież nasi czytelnicy, adresaci opinii o książkach.
    pozdrawiam

    1. Magdaleno, ale ja przecież nigdzie nie ograniczyłam możliwości wypowiadania się 🙂 Pytam, co ludzie odwiedzający ten blog lubią widzieć na blogach ksiażkowych, bo to jest (i będzie) blog głównie o ksiażkach. Proszę o wypowiedź każdego, kto tutaj bywa i ma ochotę się wypowiedzieć.

      1. Wydaje mi się, że pytania o tagi, kategorie itd. tę swobodną wypowiedź jednak zawążają. Bo nasi „czytacze” po prostu czytają książki. I- mam wrażenie – tworzą zupełnie inne, zwyczajne, kategorie.
        pzdr. m.

        1. Przyznam, że mam trochę mętlik w głowie, chyba nie rozumiem.

          Jak mniej lub bardziej stali czytelnicy wiedzą, niedługo przenoszę się na nowe miejsce w sieci. I w związku z tym pytam o to, co oprócz recenzji, pod względem bardziej użytkowym, ma się znaleźć na blogu.
          Otrzymywałam już różne komentarze i dlatego postanowiłam dać szansę wypowiedzenia się innym osobom. I z tego, co widzę w wynikach „swobodnych wypowiedzi” niczego nie zawężam. Chyba, że źle Cię rozumiem, jeżeli tak, to proszę o łopatologiczne wyjaśnienie.

          1. Łopatologiczne nie jest raczej potrzebnie, chyba wszyscy zrozumieli;))).
            Mamy tu absolutną demokrację – Bogu dzięki – i Tobie, i wielu innym dzięki również.
            Ale ten quiz, czy te pytania to dla mnie jednak wejście w marketingowe zabawy…
            I niekoniecznie trafione – bo to nie my – blogerzy – powinniśmy być ich adresatami, ale anonimowi czytelnicy, którzy codziennie zaglądają do nas w poszukiwaniu książek. Ja dla nich piszę, do nich kieruję moje recenzję, ich pytam o zdanie. Ciesząc się, że Polacy (i nie tylko) czytają więcej, częściej, rozumniej,
            Dlatego, Pani Agnieszko, proszę o mądre i czytelne pytania dla Naszych Czytelników, w których wierzę i dla któtych piszę.
            pzdr. m

  2. Spis odwiedzanych blogów czy lista tagów to są narzędzia przydatne również, a może przede wszystkim, zwykłym czytelnikom i być powinny, żeby ułatwiać im poruszanie się po blogu. Blogerzy poradzą sobie i bez tego 😛

  3. Ja tak, jak Zacofany uważam, że narzędzia, które podałam w ankiecie służą każdemu zainteresowanemu czytelnikowi (a blogerom nawet pewnie mniej, bo tak, jak pisze ZWL, oni są najczęściej bardziej obcykani w blogosferze i są w miarę na bieżąco). Ułatwiają zapoznawanie się z treścią bloga każdej osobie, która ma na to ochotę. I choćbym się mocno starała, to nie jestem w stanie znaleźć w tej ankiecie tego – jak piszesz – „wejścia w marketingowe zabawy, nic tu nie widzę z marketingiem współnego. Jedyne, czemu ona służy to ułatwienie dostępu do treści moim czytelnikom. I dlatego ankiety zmieniać nie zamierzam. Pozdrawiam!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

