News dnia: wywiad „Przyszłość blogera książkowego”


Jak pewnie niektórzy z Was pamiętają, jakiś czas temu udzieliłam wywiadu magazynowi Literadar. Niedawno skontaktowali się ze mną przedstawiciele redakcji portalu Book z nami i zapytali, czy nie chciałabym porozmawiać z nimi, głównie na tematy związane z blogowaniem i blogosferą. Podumałam, podumałam i zgodziłam się. Spotkaliśmy się pewnego dnia w bardzo fajnym, małym miejscu, zwanym „Obrotami Rzeczy”, które zresztą polecam! Rozmawiało się na tyle dobrze, że zeszły nam trzy godziny, a ja zaczęłam żałować Agnieszki i Jana, że mają tyle do przesłuchania i wybrania.

W każdym razie – dzisiaj właśnie pojawił się wywiad na stronie Book z nami. Część z Was już go widziała dzięki linkom wrzuconym na Facebooka. A wszystkich, którzy dopiero teraz się o nim dowiedzieli i chcieliby go przeczytać zapraszam do kliknięcia w ten zrzut z ekranu.

wywiad

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii, więc będę wdzięczna za komentowanie tutaj: a propos samego wywiadu, tego, o czym rozmawialiśmy, spraw, z którymi się zgadzacie lub nie etc.

Przyznam, że dla mnie było to ciekawe doświadczenie. Poprzedni wywiad prowadziliśmy „na klawiaturze” – pytania, odpowiedź, maile. To był pierwszy wywiad „na żywo” i całkiem mi się podobało.

Kolejne wydarzenie, które trafia do kategorii „aleja sław” 😉

22 thoughts on “News dnia: wywiad „Przyszłość blogera książkowego”

  1. Bardzo fajny wywiad, podpisałabym się obiema łapami pod praktycznie każdą twoją wypowiedzią! Faktycznie, Padma wysłała blogowanie o książkach na księżycowy, niedostępny nam, zwykłym zjadaczom chleba poziom. Z innych osób dodałabym jeszcze Bazyla – styl jedyny w swoim rodzaju.

    No i faktem jest, że audiobooka czyni lektor, ostatnio się o tym przekonałam 🙂

    1. Viv – dzięki 🙂

      Co do Padmy – oj tak, to jest świetne połączenie fachowości i lekkiego pióra 🙂 Ja tutaj wymieniłam tylko ją i Jarka, bo wcześniej rozmawialiśmy o krytykach literackich piszących tylko dla mamy, wujka i studentów, więc żeby pokazać, że można, to podałam te typy. Gdyby chodziło ogólnie o blogerów, to dodałabym np. właśnie Bazyla, ZWL i kilka pań 🙂

      A czego słuchałaś?

      Dofi – dzięki 🙂 Tak, też tak sądzę, chociaż to jest czasami bardzo trudne…

  2. Swietny wywiad :-).

    A jakiego masz Kindla, ze jestes taka zadowolona? Ja planuje kupic, a zupelnie nie wiem, od czego zaczac rozpoznawanie tematu…

    1. Iza – dzięki 🙂 Ja mam staruszka, Kindelka z klawiaturą, kupowałam go w sierpniu 2011 roku. Generalnie każdy Kindel powinien być dobry, a jak masz problem z wyborem, to polecam analizy na Świecie Czytników. Możesz też do nich napisać z wątpliwościami, to pomogą Ci zapewne wszystkie wyjaśnić 🙂 Powodzenia!

      Agnes – heh, chciałabym, by była jak najszybciej, ale stale wyskakują jakieś nowe problemy :/

  3. Wywiad bardzo udany, no i zdjęcia niczego sobie 😉 Ze wszystkimi Twoimi wypowiedziami się zgadzam. Świetnie opisałaś tą naszą blogosferę. Też jestem ciekawa nowej odsłony bloga 🙂 pozdrawiam świątecznie 🙂

  4. Doskonały wywiad, zgadzam się w 10000000%:)
    Aga przy okazji, wszystkiego naj, przede wszystkim zdrowia, bo to najważniejsze i żeby zawodowo wszystkie Tobie się ułożyło.
    Buziaki.

    1. Sardegna – dzięki 😀 Zdjęcia z Katowic, sesja była po rozdaniu ZZ 😀 Cieszę się, że moje spostrzeżenia pokrywają się także z wizją innych osób, nie czuję się wtedy osamotniona 😉 Również pozdrawiam!

      Anetapzn – dzięki! :* Oby, oby, niech się ułoży jak najlepiej! Buźka!

  5. Bardzo ciekawa rozmowa. Z większością zdecydowanie się zgadzam. Akcja Wielkiej Orkiestry Książkowej Pomocy zapowiada się świetnie, podobnie zresztą zmiany na blogu 🙂 Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

  6. Aaa, Enga w wielkim świecie 😀
    Wywiad czytałam, kurczę, kolejna osoba chwaląca Kindelka, coś w tym musi być… Aż sobie chyba, jak będę mieć fundusze i okazyję, własnego strzelę.
    I WOKP! Świetna akcja, gratuluję takiego pomysłu, jak tylko będę mogła wspomóc, to wspomogę. Tym bardziej, że to powiązane z WOŚP, które całym sercem uwielbiam.

    1. Sihhinne – 😀
      Kindelek jest bardzo fajny, pomaga używać każdej formy książkowej, czyni życie wygodniejszym, oczu nie męczy, rąk też nie, bo lekki niezmiernie 😀
      A co do WOKP – zapraszam do dołączenia do akcji, nawet jedna książka się liczy! Pozdrawiam!

          1. Najpierw radość, zgrałam sobie parę książek, potem irytacja, bo czcionka była za mała, ale potem odkryłam calibre, więc jest radości ciąg dalszy, bo czcionka odpowiednia 😀

  7. Świetny wywiad, gratuluję 🙂 Zauważyłam, że od jakiegoś czasu Twój blog przechodzi pewną przemianę i myślę, że jest na to miejsce i jest to potrzebne 🙂 Wszystkiego dobrego poświątecznie 🙂

    1. Grendella – dzięki 🙂 Ciekawa jestem co zauważyłaś jako osoba po części „z zewnątrz”, nie mająca stosunku emocjonalnego do mego bloga 😀 Fajnie w każdym razie, że uważasz, że kierunek jest pozytywny. Również wszystkiego dobrego!

      1. Przede wszystkim, jakby to nazwać… promowanie świadomego blogowania książkowego, próba pomocy młodszym (wiekiem lub stażem) blogerów, nowinki z blogerskiego świata nie tylko książkowego (choć to bardziej na facebooku). No i oczywiście bardzo przemyślany layout, zmiana wyglądu – podoba mi się to wszystko. A z Twoim blogiem jesteśmy w pewien sposób emocjonalnie związane obie, bo był jednym z pierwszych, które w ogóle czytałyśmy 😉

        1. Grendella – o, super, że tak to postrzegacie, to bardzo dużo dla mnie znaczy – taka informacja zwrotna. Bo tak działam trochę w ciemno, więc teraz już jestem ciut mądrzejsza 🙂 A co do emocjonalnej więzi – pamiętam, pamiętam 😀 Mnie z kolei Wy zainspirowałyście (razem z branżą „socialmediową” pomysłem karnawału-subskrypcji, który pewnie u siebie też wprowadzę, tylko muszę dopracować wizję.

          1. No to bardzo się cieszymy i czekamy:) Jestem pewna, że jak wprowadzisz karnawał w czyn, to będzie o wiele bardziej profesjonalny niż nasz, który trochę się wymyka regułom – chciałyśmy po prostu pokazywać wpisy, które nas w jakiś sposób zainspirowały. U nas wszystko jest takie spontaniczno-improwizowane-nieregularne, i pewnie takie już zostanie 😉

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

