Śmieszne słowa, czyli statystyki prawdę Ci powiedzą ;)


Niedziela to czas relaksu, więc postanowiłam poświęcić się błogiemu lenistwu i zamiast pisać recenzję, postanowiłam zajrzeć do statystyk. Zajrzałam, za głowę się złapałam i stwierdziłam, że muszę się tymi kwiatkami podzielić. Mój blog można znaleźć między innymi po takich frazach (pisownie oryginalna):

pies z opłatkiem – swoją drogą, ciekawe po kiego diabła ktoś poszukuje takiego zdjęcia (bo to zapewne o foto chodziło…)

jak napisać prośbe książki żeby ją przeczytać – oj, trzeba się podszkolić, koniecznie. Musi być po polsku i raczej poprawnie.

imię dla storczyka – proponuję Julian. Ewentualnie Romuald. Hm… A może Jan Cezary Emmanuel?

zo znaczy słowo snuć marzenie – hm… przykry jest sam fakt, że ktoś takiej informacji szuka.

ostra pompa z kawału – ale że o co chodzi??

jak piszę się szczerze – chwali się to, że ktoś chce pisać szczerze, ale że nie wie, jak to zrobić…?

jak napisać że dana osoba już nie pracuje – jeny, mam nadzieję, że to nie moje szefostwo szukało takiej frazy 😉

aby umowic sie na spotkanie na targach – nie do końca kumam jaka jest różnica miedzy umawianiem się na spotkanie na targach, a poza nimi, ale życzę powodzenia.

ursula le guin nie lubię – przykro mi niezmiernie, ja lubię. Możemy ewentualnie podyskutować na ten temat, nie mam nic przeciwko temu.

koleki w satyrze – hęęęę?

wymyslamy dalsze losy kropelki – formowała się, formowała, aż spadła i rozbiła? Ewentualnie wpadła do kałuży/jeziora/morza/rzeki/strumyka/studni etc.

czy za miesiac listopad – oj, ktoś chyba ostro zaspał…

– moje zdanie o targach książki – czy ono nie powinno być TWOJE?

bar książkowa – o, dobry pomysł, otworzę taki na emeryturze 😀

– srednia ksiazek przeczytanych ma osobe na rok – ale na osobę w Polsce? Na świecie? We wszechświecie?

jak sie pisze nie dawają – nie dają!

Na koniec clue całej listy, padłam po przeczytaniu i cały czas zastanawiam się, co też autor miał na myśli. Może ktoś mnie olśni i wyjaśni, o co chodzi?

kura lubi być mala i lubiana.bo.tego nielubi robic

Pójdę się pozastanawiać dalej. A recenzję książki „Osobliwy dom pani Peregrine” przeczytacie u mnie jutro. Miłego popołudnia!

13 thoughts on “Śmieszne słowa, czyli statystyki prawdę Ci powiedzą ;)

  1. U mnie już od wieków same nudziarstwa, nazwiska autorów albo tytuły:( A takie się kiedyś trafiały fajne rzeczy…

    1. Cathrynek91 – hehehehe, to fakt, straszne głupoty często idzie wyłapać ze statystyk. Ja tam dawno nie zaglądałam szczegółowo, to i przeżyłam małe zaskoczenie 😉

      ZWL – ale nawet w tych jednodniowych? Bo u mnie w tych bardziej zbiorczych to też typowo: nazwiska, tytuły, tematy, ale w tych jednodniowych to i takie perełki znalazłam 😀

  2. Uwielbiam takie wpisy na blogach, inwencja ludzka nigdy mnie nie zawodzi. Swoją drogą, chyba nawet takie posty mają już swą legalną nazwę „kfiatki” :D. Ewidentnie trafili ci się goście z głębią – ta szczerość, ta uprzejmość w pisaniu „już tu nie pracuje”. Szczególnie ujęło mnie imię dla storczyka 🙂 Co do ostatniego wpisu – nie wypowiadam się, obawiam się, że dogłębna analiza tego sformułowania mogłaby się zakończyć śmiercią lub kalectwem, lepiej tego nie ruszać.

    Prowadzę od miesięcy pogłębione badania nad swoimi „kfiatami”, obecnie szykuję drugą transzę. Z pierwszej najbardziej podobało mi się „jak znaleźć płatnych morderców”, z obecnej „ile może leżeć anakonda by strawić”. I takim sposobem ktoś trafił do mnie…

  3. Hahahah 😀 Boskie! To o kurze zwłaszcza :> Obrazek na dole jak najbardziej adekwatny 😀
    ZWL – u mnie też nie ma nic ciekawego. Kiedyś nawet zastanawiałam się, czy sprawdzam w dobrym miejscu, bo wszyscy mieli takie frykasy, a ja same nudy :>

    1. Viv – ja też czytam je z przyjemnością od czasu do czasu 😀 Możliwe, że już sie dorobiły tego godnego miana, nie utkwiło mi żadne w głowie, więc nie wskoczyłam w ten standard 🙂
      Twoje „kfiatki” też niezłe 🙂 Po obejrzanym wczoraj zdjęciu trawiącej anakondy, to mam nadzieję, że trawi taki gad najdłużej, jak to tylko możliwe, brrrr…

      Hiliko – no właśnie, to o kurze tak bardzo od czapy, że nie pojmuję ciągle 😉

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

