Blogerzy fajni są, co nie? No, przynajmniej w sporej części. A fajni ludzie mają fajne pomysły, takie, jak ten właśnie. Grupa – jak to można przeczytać na stronie projektu – czołowych polskich blogerów i blogerek zaangażowała się w projekt nagrania audiobooka z bajką… dla dzieci.
Projekt jest w dwójnasób „dla dzieci”. Przede wszystkim treść audiobooka będzie przeznaczona dla najmłodszych, a cały dochód ze sprzedaży tego „wiekopomnego dzieła” zostanie przeznaczony na cel charytatywny.
Audiobook będzie dostępny do kupienia w serwisie Audioteka.pl, który zapewnia blogerom profesjonalne studio nagraniowe oraz umożliwił sprzedaż na swojej platformie.
Wśród czytających możecie usłyszeć głosy (m.in.):
Od górnego lewego rogu:
– Paweł Lipiec – od lat prowadzi różne blogi – aktualnie pisze pod adresem ZeroZeroSiedem.pl.
– Artur Kurasiński – założyciel agencji konsultingowo-kreatywnej nastawionej na działania w obszarze nowych mediów ze szczególnym naciskiem na internet i usługi mobilne. Prowadzi bloga (AK74.pl) związanego z mediami i biznesem.
– Paweł Tkaczyk – zarabia na życie opowiadaniem historii. Prowadzi blog o budowaniu silnej marki i nowoczesnym marketingu. Razem z Markiem Jankowskim prowadzi podcast„Mała Wielka Firma”, w którym pomagają ludziom w prowadzeniu ich firm. Zdarza mu się pisać książki.
– Krystian Kozerawski – jeden z popularniejszych polskich blogerów technologicznych skupiający się na tematyce związanej niemal wyłącznie z produktami firmy Apple. Jego blog znajduje się pod adresem mackozer.pl.
– Natalia Hatalska – ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej. Felietonistka magazynu Sukces. Autorka bloga poświęconego reklamie http://hatalska.com uznawanego za jeden z 10 najbardziej wpływowych blogów w Polsce. Wykłada w SGH w Warszawie, na UG oraz w SWPS.
– Maciej Budzich – autor bloga o mediach, marketingu i internecie – blog.mediafun.pl, redaktor naczelny „mediafun magazynu”.
Więcej o czytających możecie dowiedzieć się TUTAJ.
Myślę, że to bardzo fajny pomysł – połączenie internetu z realem, wykorzystania rozpoznawalnych ( w pewnym światku) osób do akcji charytatywnej. Nie dość, że kasa pójdzie na dobry cel, to jeszcze rezutat tego działania będzie można puszczać dzieciakom przed snem. Gratuluję pomysłu i będę się przyglądać rozwojowi akcji. Chodzi mi po głowie zresztą nie tylko bierne przyglądanie się…
*Wszystkie informacje pochodzą ze strony internetowej przedsięwzięcia
Bardzo ciekawa inicjatywa 🙂
Ciekawy jestem jaka będzie sprzedaż tego audiobooka. To będzie dobry test na „wpływowość” blogerów 😉
Karriba – też tak uważam.
Darek – ja się zastanawiam, czy można w tej sytuacji sprzedaż identyfikować z ich wpływem. Bo o ile np. sprzedaż książki „Zakamarki marki” Tkaczyka można byłoby widzieć przez pryzmat jego wpływu, to już tutaj jak jego ekspertyza i doświadczenie ma się do czytania bajek? Inne grupy docelowe, inne doświadczenia, inne właściwie wszystko. A nie nastawiałabym się, że każdy, kto kupiłby np. potencjalną książkę Hatalskiej o kampaniach reklamowych, kupi audiobooka, w którym ona czyta bajke dzieciom. Może się mylę, ale jak dla mnie to inne bajki 🙂