Powróconam i martwam ;)


Wróciłam z Krakowa i padam. Jestem totalnie martwym zezwłokiem, że tak się pobawię polszczyzną. Jak się wyśpię, to napiszę coś sensownego na temat ostatnich czterech dni. Nie będzie to jutro, bo mam zaraz po pracy spotkanie ze znajomymi, ale pojutrze musi pojawić się notka, zanim zejdą emocje.

Na razie powiem tyle: mamy wielu fantastycznych blogerów, garść fajnych polskich autorów, sporo ciekawych ludzi pracujących w różnorakich firmach okołoksiążkowych.

A teraz dobranoc Państwu!

24 thoughts on “Powróconam i martwam ;)

  1. Za tę „garść fajnych polskich autorów” pewnie kręgi literackie już Ci szykują kęsim:)) Bardzo niepolityczna opinia, bardzo :PP

    1. Ha, ja się dowiedziałam od pewnych autorek, że jestem ponoć naczelną hejterką polskich autorów, więc wiesz… :p 😉 Poza tym – po pierwsze: spotkałam tylko ułamek polskich autorów, więc jak mogę używać większych miar? Po drugie: chyba lepsza garść od niczego? 😛 Poznałam kilkoro autorów z którymi miałam kontakt tylko wirtualny (lub żaden) i zrobili fajne wrażenie, oby częściej bywały takie okazje!

      1. Uuuuu, no toś się dowiedziała:P A kogo tak zaszczułaś okropnie, bo jakoś nie kojarzę u Ciebie wypruwania flaków z naszych literatów? 😀

        1. Sama się bardzo mocno zastanawiam 😉 Mogłabym bez problemu wymienić od ręki ze 20 blogów, na których wypruwa się flaki z naszych literatów, a ten zaszczytny tytuł ich ominął 😉
          Ale z rozmów wynika, że to prawdopodobnie przez to, że jakiś czas temu ulało mi się na fejsie, że denerwuje mnie pewna grupa polskich autorów i że przestaję czytać polskie książki. To nic, że w postanowieniu tym wytrwałam raptem kilka dni (o czym wie każdy, kto tu bywa), ale widocznie to wystarczyło 😉

  2. Nie liczyłabym na przemyślenia w tej kwestii, ZWL. Chodzi raczej o to, że przypięciem łatki frustrata, z którym spieranie się jest marnotrawstwem czasu i hańbą dla szlachetnej sztuki erystycznej, daje się za jednym zamachem usprawiedliwić niechęć do merytorycznej polemiki 🙂

  3. Czekam niecierpliwie na relację z sobotniego spotkania w Botanice i niedzielnych atrakcji. Nie ograniczaj tekstu do 1500 znaków (jak sugerowali na panelu 😉 i nie omijaj żadnych szczegółów 🙂 miłego dnia 🙂

  4. Też byłam wczoraj strasznie, strasznie padnięta – tyle spotkań naprawdę może wymęczyć 🙂 Czuję się trochę pocieszona, że niewiele mnie ominęło na „Jak zostać blogerem książkowym?” ale z drugiej strony wielka szkoda, że organizatorzy nie pokusili się o zachęcenie innych do blogowania. Zresztą podobnie było na spotkaniu o szybkim czytaniu – nie dowiedziałam się, jak ćwiczyć, by potem szybciej czytać, ale jak bardzo książki wyd. Helion są tanie i fajne… Pozdrawiam ;))

    1. Sardegna – oj, ciężko mi się jest ograniczać, chyba nie mam ambicji zadowalania miłośników krótkich tekstów 😛 Blog mój jest najmojszy i nie zamierzam sobie żałować, tylko pisać to, co mi w sercu gra.
      Dzięki i nawzajem!

      Giffins – oj, zdecydowanie nic Cię nie ominęło. Ja poszłam z ciekawości i tyle. Czystej wody reklama, nawet nie próbowali udawać, że jest inaczej 😉 Moim zdaniem niestety – nieuczciwy temat w stosunku do treści. Pozdrawiam!

  5. Było fajnie na spotkaniu, było super na imprezie, pewnie było też miło na Targach, ale tu niestety nie powiem, bo nie byłam (co teraz praktycznie każdy w blogosferze dyskretnie mi przypomina). Miło cię było ponownie spotkać, zwłaszcza, że uwielbiam hejterów, więc mogłam się płacić w tej atmosferze nienawiści, która wokół ciebie panuje 😉

    PS I dzięki, że mnie do taksówki wzięłaś 🙂

    1. Viv87 – hehehehe, patrz, nie wiedziałam, że uwielbiasz hejterów. No to już wiem, skąd ta sympatia, ciągnie swój do swego 😉 Mnie też było bardzo miło, mam nadzieję, że będą inne okazje do spotkań!
      PS. Do usług 🙂

      Kasia – postaram się, by jutro pojawiła się pełna relacja!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

