Weekendowi goście, czyli mini-stosik


Najpierw solennie obiecam, że w ciągu weekendu pojawi się w końcu recenzja książki, czyli coś, co jest esencją tego bloga. Ci mniej wytrwali czytelnicy pewnie jękną w duchu „dlaczego nie dzisiaj?”. Powody są prozaiczne. Po pierwsze piątek jest dniem stosów, o ile jest co pokazać, a po drugie – tak bardzo boli mnie głowa, że nie jestem w stanie logicznie myśleć przez dłużej niż 10 minut. A stosik jest zdecydowanie mniej wymagający dla umysłu niż recenzja. Odwiedzili mnie (od góry):

„Gdańsk według Lecha Wałęsy” – książeczka, która była jednym z prezentów od organizatorów Blog Forum Gdańsk, a która wygląda na tyle ciekawie, że kiedyś spróbuję przeczytać.

„Miłość, szkielet i spaghetti” Obuch – gdzieś widziałam fragment, zaciekawił mnie, a potem jeszcze była rozmowa na Facebooku z autorką i suma sumarum zachciało mi się czytać tę książkę. Z biblioteki.

„Belladonna” Bishop – od Wydawnictwa Initium. Niespodziewana przesyłka, ale otrzymałam kiedyś pierwszy tom, więc się za drugi nie pogniewałam.

„Spójrz mi w oczy” Scottoline – z biblioteki. To wszystko Wasza wina, blogerzy! Przeczytałam wiele entuzjastycznych recenzji i postanowiłam zaryzykować.

„Amerykański derwisz” Akhtar – pożyczka od przemiłej blogerki. Dzięki!

I jak zwykle (w końcu to pakiet łączony ze stosikiem 😉 ) pytam: jakie macie plany na weekend? Co będziecie robić? Ja jutro spędzę praktycznie cały dzień na wyścigach konnych na Służewcu. Zapowiadają piękną pogodę, sezon się kończy, więc trzeba korzystać. A w niedzielę najpierw śniadanie z dwiema znajomymi (o ile zdołają się pojawić po sobotnim wieczorze panieńskim), potem zwiedzanie Stadionu Narodowego, a następnie coś dobrego do jedzenia i picia oraz pogaduchy ze znajomymi.

Wczoraj dowiedziałam się, że jednak jadę na Targi Książki do Krakowa (a dzisiaj dowiedziałam się, że będę tam nawet od czwartku, a nie od piątku), więc pytam i tutaj: z kim się zobaczę?

A na koniec powtórka z utworu, który już prezentowałam, ale który ostatnio za mną non-stop łazi 😉 A swoją drogą – zauważyliście w klipie kilku rozpoznawalnych (czasami z twarzy, czasami z nazwiska/nicka) polskich blogerów?

15 thoughts on “Weekendowi goście, czyli mini-stosik

  1. Do mnie ostatnio też przyszła „Belladonna”, co było nie mały zaskoczeniem, a że Bishop uwielbiam, to nie mogę się doczekać, kiedy poznam pierwszy i drugi tom. Stosik piękny, jak ja dawno nie widziałam stosików… Czas to nadrobić i pooglądać na różnych blogach 🙂 Ech to nałogowe oglądanie 🙂
    Pozdrawiam!

      1. Dzięki, to świeża zmiana 🙂

        Właśnie, dłuuuugo Cię z nami nie było, ale dobrze, że jesteś, to najważniejsze! Mam nadzieję, że pobędziesz z nami długo 🙂 Ja pierwszego jeszcze nie czytałam, ostatnio czytanie idzie mi średnio :/

    1. Kasiek – hehehehe, to i dobrze, ludzie zupełnie przewidywalni są nudni 😛

      Spokowap – w porównaniu do stosideł regularnie pojawiających się u niektórych blogerów, to mój to mini-mini-stosiczątko 😀
      My właśnie wczoraj dyskutowaliśmy o zaletach mieszkania w tych apartamentowcach z widokiem na tor 😀

  2. Wiedziałam, że się pojawisz! I będziesz na spotkaniu blogerów 🙂
    Ja mam nadzieję być od piątku, o ile książka pani Łaciny dotrze ^^ Jak nie to sobota i niedziela też brzmią kusząco 🙂

    1. Orchisss – trochę to jest, ale z drugiej strony – taka okazja jest w roku, więc warto się chyba przemęczyć 🙂 A i towarzystwo zacne się zjawi, to tylko osłodzi podróż 🙂
      Dzięki! :*

      Edyta – wokół Mamy czy książki? 😀

  3. Mnie spotkasz 🙂 W sobotę na pewno, może na chwile uda mi się wpaść w piątek – mam nadzieję, że się zdołamy jakoś odnaleźć.

    Ja przez weekend leżę do góry kopytami, po zagonionym tygodniu trzeba trochę poleniuchować 😉

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

