Oglądajcie mnie online na Blog Forum Gdańsk!


A już bardziej serio – zapraszam na transmisję online z trzeciego Blog Forum Gdańsk. Po raz kolejny jestem w Gdańsku, gdzie uczestniczę właśnie w tym bardzo ciekawym wydarzeniu. Tym razem zgłosiło się ponoć 500 blogerów, a na Stadionie Narodowym spotkało się 200 szczęśliwców. Co to jest za impreza?

Co łączy Monikę Jaruzelską, Marię Czubaszek, Dorotę Zawadzką, Karolinę Korwin-Piotrowską, Edwina Bendyka, Tomka Tomczyka, Tomasza Machałę? Blog Forum Gdańsk 2012.

48 godzin, 5 ścieżek tematycznych, ponad 60 prelegentów z Polski i zagranicy, 50 wykładów, prelekcji i warsztatów, ponad 200 polskich blogerów i vlogerów, transmisja online dla tysięcy internautów i jedno niezwykłe miasto czyli Blog Forum Gdańsk 2012.

W każdym razie, to bardzo dobra okazja lepszego poznania całej blogosfery, a przede wszystkim do poszerzenia wiedzy, bo program wygląda naprawdę atrakcyjnie. Będę miała wielki problem z tym, co mam wybrać, na które warsztaty pójść. Zobaczcie sami!

– Język i styl blogowania: Jak pisać angażująco?

– Cenzurowanie blogosfery – co wolno, a czego nie blogerom.

– Wiarygodność blogera i współpraca z mediami tradycyjnymi.

– Hejters gonna hejt. Jak radzić sobie z hejtem?

– Poprawność językowa czy językowy fristajl?

– Jak zburzyć czwartą ścianę? Tajemnice budowania więzi między blogerem a jego czytelnikami.

– Twój blog w mediach: Zadbaj o swój PR.

– Ochrona praw autorskich blogerów.

– Wszystko o konkursach i blogach.

A to tylko urywek możliwości. Będzie mi naprawwdę ciężko momentami wybrać to miejsce, w którym będę chciałą być, szkoda, że nie można się rozdwoić 😉 Pełen program możecie znaleźć TUTAJ. Spójrzcie, może znajdziecie część programu, która skusi Was do oglądania transmisji online 🙂 Możecie ją obejrzeć na profilu BFG na Facebooku.

Transmisja

Rozgoście się, zapraszam! Pozdrowienia z pięknego Gdańska!

9 thoughts on “Oglądajcie mnie online na Blog Forum Gdańsk!

  1. Rzeczywiście ciężko byłoby mi się zdecydować na konkretne warsztaty. Moja trójka faworytów to:
    – Język i styl blogowania: Jak pisać angażująco? – ponieważ nad tym chciałabym popracować
    – Cenzurowanie blogosfery – co wolno, a czego nie blogerom. – ponieważ kompletnie nie wiem gdzie mogłabym znaleźć wiarygodne informację o tym co mogę, a czego nie. Zdaje sobie sprawę, że nie mogę naruszać niczyich prawem chronionych dóbr, zwłaszcza dóbr osobistych takich jak godność czy wizerunek, ale co dalej…
    Jak zburzyć czwartą ścianę? Tajemnice budowania więzi między blogerem a jego czytelnikami. – a to już dla czystej przyjemności, bo w końcu taki miałam cel zakładając bloga 🙂

    Oj chętnie bym się wybrała, ale będę śledzić poczynania w necie 🙂

    1. Jusssi – ja na dwa z tych trzech dotarłam (o czym piszę w nowszym poście), na trzeci niestety nie. No, ale trzeba było się na coś zdecydować i tyle 😉 Mam nadzieję, że oglądałaś, bo faktycznie był to niezły dzień 🙂 Z wielką chęcią widziałabym tu więcej blogerów książkowych, ale cóż, chyba nie ma nas tu więcej niż palców jednej ręki. Na razie nie spotkałam nikogo 😦

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

