Wyniki plebiscytu Złotej Zakładki!


Jako, że jestem w Katowicach ;), to wklejam tylko treść notki ze strony. Dla promocji i informacji dla tych, którzy nie mogli być dzisiaj z nami w Spodku.

***

W katowickim Spodku właśnie zakończyła się  uroczystość wręczenia nagród „Złota Zakładka” – dokładne sprawozdanie zamieścimy po powrocie ekipy z targów w Katowicach. Wyróżnieni autorzy dostali specjalne dyplomy oraz statuetki. Te dwie formy nagrody były możliwe tylko dzięki sponsorom – firmie DAsport oraz firmie Ram-Serwis – jeszcze raz serdecznie dziękujemy za pomoc!

I teraz w końcu możemy opublikować wyniki plebiscytu! Czekaliście tak długo, bardziej lub mniej aktywnie braliście udział w pracach nad nagrodą, niektórzy pomagali nam bardzo aktywnie, a teraz w końcu możecie ujrzeć rezultaty! Oto one:

1. Najlepsze czytadło:

Miejsce pierwsze: Cukiernia pod Amorem. Hryciowie – Małgorzata Gutowska-Adamczyk

Miejsce drugie: Jeden dzień – David Nicholls

Miejsce trzecie: Ksiądz Rafał. Niespokojne czasy – Maciej Grabski

2. Najbardziej poruszająca książka:

Miejsce pierwsze: Jeden dzień – David Nicholls

Miejsce drugie: Dziewczyna, która pływała z delfinami – Sabina Berman

Miejsce trzecie: Motyl – Lisa Genova

3. Najlepsza intryga:

Miejsce pierwsze: Dallas ’63 – Stephen King

Miejsce drugie: Kobieta bez twarzy – Anna Fryczkowska

Miejsce trzecie: Siostra – Rosamund Lupton

4. Najlepsza książka non-fiction:

Miejsce pierwsze: Bóg, kasa i rock’n’roll – Szymon Hołownia i Marcin Prokop

Miejsce drugie: Dzienniki kołymskie – Jacek Hugo-Bader

Miejsce trzecie: Gaumardżos. Opowieści z Gruzji – Anna Dziewit-Meller, Marcin Meller

5. Najzabawniejsza książka:

Miejsce pierwsze: Bóg, kasa i rock’n’roll – Szymon Hołownia, Marcin Prokop 

Miejsce drugie: Natalii 5 – Olga Rudnicka

Miejsce trzecie: Bezduszna – Gail Carriger

6. Najciekawszy świat powieści:

Miejsce pierwsze: Cukiernia Pod Amorem. Hryciowie – Małgorzata Gutowska-Adamczyk

Miejsce drugie: Dallas ’63 – Stephen King

Miejsce trzecie: Hyperversum – Cecillia Randall

7. Najbardziej wciągająca książka:

Miejsce pierwsze: Jeden dzień – David Nicholls

Miejsce drugie: Dallas ’63 – Stephen King

Miejsce trzecie: Kobieta bez twarzy – Anna Fryczkowska

8. Najlepsza książka dla dzieci:

Miejsce pierwsze: Asiunia – Joanna Papuzińska 

Miejsce drugie: Pamiętnik Blumki – Iwona Chmielewska

Miejsce trzecie: Kazio i skrzynia pełna wampirów – Iwona Czerkowska

9. Najlepsza książka dla młodzieży:

Miejsce pierwsze: Światła września – Carlos Ruiz Zafon 

Miejsce drugie: Biala jak mleko, czerwona jak krew – Alessandro D’Avenia

Miejsce trzecie: Z ciemnością jej do twarzy – Kelly Keaton

Jak wrażenia? Wygrali Wasi ulubieńcy? Czy może wręcz przeciwnie?

Ślicznie dziękujemy za przysyłanie nominacji i głosowanie. Wylosowane nagrody powinny niedługo zacząć do Was przychodzić, a ja – po odpoczynku – spróbuję się pobawić statystykami dotyczącymi nagrody. No i za jakiś czas – po wyczyszczeniu forum – ruszamy z dyskusjami o nowej edycji. O wszystkim informować będziemy na stronie internetowej.

13 thoughts on “Wyniki plebiscytu Złotej Zakładki!

    1. Wężyk – to ciekawe, jak wyjdzie porównanie gustu głosujących z Twoim.

      AnnRK – gdyby to tylko i wyłącznie ode mnie zależało, to ja też 😉

      Sabinka – ja tam totalnie nie, bo w końcu wiedziałam, że tu się zetrze gust ponad 100 osób, ale kilka moich typów widziałabym wyżej 😉

  1. Wręcz przeciwnie, ale nominowałam, głosowałam, to teraz mogę sobie narzekać, że moje typy nie przeszły 🙂 Po trosze to chyba kwestia kategorii, ale to temat na rozmowy na forum o kolejnej edycji nagrody 🙂

      1. Vivonka – część moich typów ukochanych też w ogóle nie przeszła, część jest wg mnie za nisko, ale c’est la vie… Przynajmniej próbowałam i może dzięki mym nominacjom i głosom część z tych typów stanęło na podium?

        ZWL – dokładnie, tak samo, jak z wyborami 😉

    1. Anna – ja też tylko część z wybranych książek czytałam, sporo znam z tytułów, ale nie miałam okazji czytać. Ale to raczej norma, jak jest tyle osób.

      Maurycy Teo – całkiem sporo, przynajmniej ja chyba mam szczęście. Polecam trylogię „Ognisty wiatr” – tu pierwszy tom: https://ksiazkowo.wordpress.com/2010/11/29/piesniarz-wiatru-william-nicholson/, poza tym np. Proroctwo sióstr – https://ksiazkowo.wordpress.com/2012/04/11/proroctwo-siostr-michelle-zink/ czy aktualnie wydawaną serię „39 wskazówek”. Jakbym poszperała dłużej w łepetynie, to jeszcze trochę by się znalazło 🙂
      A „Igrzyska śmierci” wg Wiki w Polsce wydane zostały w 2009 roku.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

