Relacja


Moi drodzy! Chciałam Was tylko „ostrzec”, że na blogu może panować jeszcze kilkudniowa cisza. Powód jest prosty – właśnie rozpoczęłam pierwszą część mojego urlopu. Meldunek składam więc w drodze do Krakowa (dobrze, że w końcu dotarła do nas cywilizacja w postaci mobilnego internetu czy też internetu wifi w autobusach 😉 ), gdzie zabawię do 24 lipca 🙂 Bardzo się z tego cieszę! Mam tam bardzo dobrych przyjaciół, masę fajnych znajomych, a i samo miasto baaaardzo lubię. Mam więc spore nadzieje związane z tym wyjazdem, mam nadzieję, że się uda  uczynić go niezapomnianym.

Jak widać – komputer mam ze sobą, ale nie wiem ile będę miała czasu i ochoty na pisanie notek na bloga. Zobaczymy 🙂 Ciao!

PS. Zdążyłam już wysnuć wniosek: mój laptop jest zbyt duży, jak na standardy Polskiego Busa, więc potrzebuję tabletu. Jak najszybciej. A wtedy będę już rasowym geekiem 😉 Takim z pecetem, laptopem, czytnikiem, tabletem i smarfonem (bo zamierzam wymienić telefon już niedługo na nowszy model), ale co tam mogę z tym żyć ;p

13 thoughts on “Relacja

  1. Kraków pozdrawia i cieszy się, że do niego zawitasz! Mam nadzieję, że spędzisz tu miło czas 🙂

    Do całego tego sprzętu dołóż duże, brzydkie okulary i książkę egzystencjalistów w starej, skórzanej oprawie – wtedy twój image będzie pełny 😉

  2. Zamiast wymieniać laptopa, zmień środek lokomocji:P W Intercity jest chyba mnóstwo miejsca na laptopa:D

  3. Wszystkim dziękuję za miłe słowa 🙂

    Klaudyna – jak widać: nie mam 🙂

    Viv87 – dzięki, fajnie było się spotkać! 😀 Brzydkich okularów jednak nie chcę, a egzystencjaliści raczej mnie nudzą, więc chyba nic z tego nie będzie 😉

    ZWL – tia, tylko IC w tym wypadku jest jakoś z 10 razy droższe od Polskiego Busa 😉

    Agata – w Polskim Busie jest wifi. Jakoś jego działania bywa różna, ale generalnie działa 😀

    1. Mnie również było miło poznać osobiście, jak pisałam komentarz to nawet nie podejrzewałam, że Kraków jest tak mały 😀

      To zamiast egzystencjalistów może Miłosz? Zdrajca Jeżycjady…

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

