Wieści z kanapy


Chciałam tylko:

1. dać znać, że się rozchorowałam, w związku z czym…

2. podsumowanie dyskusji oraz mój głos w tejże wrzucę jak już mój mózg wróci do normalnego stopnia funkcjonalności (wybaczcie!),

3. notki typu recenzja pewnie jeszcze trochę nie będzie, bo mam zlecenie dodatkowe do zrobienia w czasie wolnym, a jeszcze…

4. jutro idę na spotkanie z Małgosią Wardą, które to spotkanie jest na drugim końcu miasta, więc skonsumuje cały mój wieczór 😉

Trzymajcie kciuki, żeby mi forma szybko wróciła, bo mam gorący czas w pracy i niezbyt chciałabym brać wolne!

8 thoughts on “Wieści z kanapy

  1. Duuużo snu się przyda, więc ile możesz śpij 🙂 I mało przeciążania głowy, telewizor i laptop odpada 😀

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

