Stosik zaległy, stosik targowy i ozdobniki ;)


Daaawno już nie było u mnie stosików, a aktualnie jest ku temu okazja. W końcu nazbierało się trochę różności, do tego doszedł stosik okołotargowy i voila. Długa to będzie relacja, ale głównie fotograficzna, więc łatwa do przyswojenia 😉 Na pierwszy ogień niechże idzie stosik „zbierany”:

„39 wskazówek. Labirynt kości” Riordan oraz „Księga Daji” Pierce – od Wydawnictwa Initium.

„Niuch” Pratchett – od Wydawnictwa Prószyński.

„Numery” Ward – pobrana na Fincie.

„Tajny wywiad cara Grocha” Bialnin – z Kolejkowa.

„Dzienniki kołymskie” Hugo-Bader – pożyczona od koleżanki z pracy.

Stosik targowy już był po części kiedyś pokazywany…

ale mym usprawiedliwieniem jest to:

Dedykacja dla mojej Mamy, która bardzo się ucieszy, gdy to zobaczy 🙂 Najpierw tylko musi poczekać, aż pojadę do domu 😉

Oraz książki nowe w stosiku, czyli:

Prezent od Małgosi, dziękuję! :* A koleżanki-blogerki się wpisały, chociaż niestety nie wszystkie, bo byłam zbyt wcześnie i tylko przelotem. Postaram się ją jak najszybciej przeczytać!

Ten autograf mam w książce tylko dzięki koleżance w pracy. Bo to ona wpadła na pomysł, że przywiezie dla mnie tą część, ja uzyskam dedykację, a po kolejnej wizycie w domu przywiozę tom bez dedykacji i zrobimy podmiankę. Dzięki, Zosiu! :*

Wrzucam tylko jako ciekawostkę, bo to autograf, który zdobyłam dla mojej znajomej 🙂 A właściwie nie ja, tylko Zosia, ponownie dzięki! :*

🙂 Drugi wpis zdobyłam dla mych małżonków, żebyście widzieli szczęście na ich twarzach! Szczególnie na twarzy jednego z nich 😉

Ze zdjęć z Targów Książki, na których byłabym względnie w całości, a nie w postaci kawałka głowy, pleców etc., udało mi się wyłonić tylko dwa, a mianowicie:

Razem ze współpracownikami, a także ze współautorką nowej książki – Moniką Richardson oraz Zbigniewem Zamachowskim 🙂

Autorzy kolejnej nowości podrożniczej, a właściwie „plecakowej”, czyli Marta Owczarek i Bartek Skowroński.

Jest też fota upamiętniająca miłe chwile z ostatniego miesiąca, a mianowicie…

Wejściówka oraz program Warszawskich Targów Książki 🙂 Do tego zakładka oraz Journal de Paris od Małgosi Gutowskiej-Adamczyk, czyli robienie apetytu na jej nową książkę, która wyjdzie jesienią. Płyta grupy „Kochankowie Gwiezdnych Przestrzeni”, na której to koncert trafiłyśmy z Dagą przez przypadek, a której muzykę polecamy 🙂 No i słodkie serduszko z Krakowa, upamiętnienie wszystkich miłych chwil, które tam przeżyłam. Owo serce otrzymałam od pewnej dziennikarki za załatwienie jej możliwości zrobienia wywiadu z Corinne Hofmann 🙂 Gdy patrzę na to zdjęcie, to przypominają mi się same miłe chwile!

Tradycyjnie (chociaż ostatnio rzadziej to czynię, ale to wina mniejszej aktywności blogowej!) zapytam: jakie macie plany na weekend? Aktywność czy lenistwo? Planujecie czytać? Co? A może inaczej będziecie spędzać ten czas? Ja właściwie sama nie wiem. Różnorakie plany nie wypaliły, więc zapowiada mi sie pierwszy od chyba 1,5 miesiąca samotny weekend! Niesamowite, ciekawe, jak to zniosę! Chociaż na niedzielę szykuje mi się spotkanie ze znajomym, ale to jeszcze nic pewnego. Poza tym pewnie odrobina sprzątania, czytanie i korzystanie z dobrej pogody.

10 thoughts on “Stosik zaległy, stosik targowy i ozdobniki ;)

  1. Oj, u Ciebie dzieje się sporo! Ile nabytków, spotkań i miłych chwil!
    Pytasz o plany na weekend – ja zamierzam jak co roku wziąć udział w Małopolskich Dniach Dziedzictwa Kulturowego, poza tym czeka mnie nauka angielskiego, kilka książeczek dziecięcych i szukanie nowych ofert pracy. Weekend zapowiada się ciekawie 🙂

  2. oj działo się działo, targi udane, spotkania z pisarzami też. Nie targałam książek do podpisu, mam za to Moleskina pełnego autografów, w tym chyba najcenniejszy, bo kto wie, czy autorka zdecyduje się przyjść na kolejne targi, ze względu na wiek – 92 lata – od Krystyny Nepomuckiej. Chwilę porozmawiałyśmy, pisze nową książkę, ale nie da się ukryć, że to już starsza pani i tłumy oraz gorąc targowy pewnie już jej nie będzie służyć.

    1. Poczytajka – działo się, działo. Teraz pewnie dłużej będzie spokój 😉 A u Ciebie też ciekawie, te MDDK brzmią interesująco! Miłego weekendu!

      Kasia.eire – 😀 No, Twoje wrażenia też zapewne były wypasione! Rozdawanie autografów, wytworna kolacja etc. 😀 A autografy faktycznie cenne, szczególnie, że w takim cudnym notesie, jak Moleskine. A ten od pani Krystyny zapewne najucenniejszy!

  3. Ciekawe książeczki 🙂 u mnie ostatnio nie pojawiają się żadne nowości 😦
    Na dodatek cały weekend spędzę z moim uroczym przeziębieniem w łóżku (oczywiście z książkami i laptopem).
    Pozdrawiam serdecznie, Olimpia

  4. Ależ ja lubię czytać Twoje „nieksiążkowe” posty! Nie żebym nie lubiła książkowych ;P ale tak świetnie opisujesz wszystkie wrażenia, że aż chciałoby się być tam razem z Tobą 🙂 Stosy świetne. Kusi mnie najbardziej Cukiernia oczywiście. Pan Witkowski wydaje mi się być intrygującym człowiekiem, jednak moje wrażenia z jego lektury (Barbara Radziwiłłówna z Jaworzna Szczakowej) jakoś osłabiły mój zapał do jego kolejnych powieści. Choć nie powiem, na Lubiewo ciągle mam ochotę.
    Moje plany na weekend? Właśnie ogarnęłam dom, a za chwilę, jak moja rodzinka wróci do domu i go znowu zdemoluje, wybierzemy się na Dzień Bioróżnorodności do pobliskiego ogrodu botanicznego. Zapowiadają fajne atrakcje dla dzieci. Nie wiem czy już CI się chwaliłam, ale jadę na krakowskie TK w czerwcu z moją Anią. Moje dziecko jest nie mniej podniecone ode mnie i codziennie rano chce pakować plecak i pyta czy to dziś już jedziemy 🙂
    Ależ się rozpisałam 🙂 Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego weekendu 🙂

  5. Patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę! Rewelacja! Zazdrościć nie wypada, ale i tak na dnie serca chciałabym znaleźć się tuż obok Ciebie;)

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

