Targi, spotkania, rozrywki…


No i zapadła cisza. Mało tego, ta cisza potrwa pewnie aż do przyszłego tygodnia! Wierzę jednak, że mi to wybaczycie, niestety zwyczajnie i po prostu nie mam czasu. Od poniedziałku aktualnie mam pierwszą wolną godzinę, którą spędzam w domu i w trakcie której nie spię 😉 Mam wariacki tydzień. Przygotowania do Warszawskich Targów Książki (które to targi dzisiaj się zaczęły), wieczorami a to kino, a to spotkanie autorskie, a to babski wieczorek, a to sprzątanie mieszkania o 22 😉

Wczoraj odbyło się spotkanie autorskie Michała Witkowskiego. Było bardzo przyjemnie, autor jest zdecydowanie zwierzęciem medialnym i samograjem. Wystarczyłoby dać mu do ręki mikrofon i zostawić go w wygodnym fotelu, a on zabawi przez 2 godziny zebraną publiczność 😉 Bardzo zabawne, interesujące spotkanie. A, że bylismy w silnej grupie roboczej, to było jeszcze fajniej, bo to była właściwie pierwsza okazja – odkąd jestem w Warszawie – by spędzić trochę czasu razem poza pracą 🙂

Dzisiaj wpadłam na chwilę na targi, by zorientować się w terenie dopóki było luźniej. Zdecydowanie Pałac Kultury i Nauki nie jest miejscem wyborowym do tego typu imprezy. Ja naprawdę nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego i krakowskie, i warszawskie targi nie mogą być zorganizowane w odpowiednich do tego celu halach expo. Czy naprawdę w tych miastach nie ma hal wystawowych z odpowiednią infrastrukturą i metrażem? Na razie spotkałam tylko znajome osoby ze Świata Czytników, Wydawnictwa Prószyński oraz Lubimy czytać. No, ale tak naprawdę „akcja” zacznie się od jutra. Będzie się działo!

Jutro ruszają pierwsze spotkania z autorami na naszym stoisku, m.in. z Jarosławem Kretem. W sobotę siedem spotkań, w niedzielę cztery, razem aż czternaście okazji do spotkania autorów!  W tym Warries Dirie, Corinne Hofmann, Manuela Gretkowska etc. Jutro przyjeżdża w odwiedziny Izusr 🙂 A oprócz tego spotkam również kilkoro innych blogerów, ale kumulacja nastąpi w sobotę. Próbuję znaleźć miejsce, by zarezerwować nam stolik na sobotni wieczór, ale na razie nic sensownego blisko PKiN-u nie znalazłam, spróbuję jeszcze jutro.

Sporo innych rzeczy będzie się działo od jutra, ale nie będę się wielce rozpisywać. Dodam tylko, że jeżeli w niedzielę nie uda mi się czegoś napisać, to cisza pewnie potrwa nawet do 16 maja, bo od poniedziałku do środy jestem w Krakowie razem z jedną z naszych autorek, pewnie też nie będzie czasu na pisanie notek 😉

Pozostaje więc tylko trzymać kciuki za Waszą cierpliwość do mnie oraz pozytywne nastawienie! Wybaczcie chaos mej wypowiedzi, ale mam sama lekki chaos w głowie 😉 A teraz uciekam, niechże poczytam chociaż 20 min, bo od trzech dni nie otworzyłam nawet książki i mam głód czytania!

5 thoughts on “Targi, spotkania, rozrywki…

  1. Jejku, ależ bym się na targi wybrała…! A może tak do Krakowa…? Tylko zastanawiam się nad tym, po co ludzie właściwie jeżdżą na targi? Żeby zobaczyć autorów? Kupić nowości książkowe? Czy właściwie dlaczego?

    1. 🙂 Przyjedź, przyjedź! Wiesz, ja mogę tylko za siebie powiedzieć – jak wybierałam się do Krakowa (czyli na pierwsze targi nie związane z żadnym „biznesem” typu Złota Zakładka etc.), to jechałam dlatego, żeby:
      a) zobaczyć, jak to jest,
      b) porozmawiać chwilkę z autorami, których sobie cenię,
      c) spotkać się ze znajomymi molami książkowymi,
      d) posłuchać kilku prelekcji.
      I to chyba wszystko. Na wiele zakupów nie liczyłam i dobrze, bo zniżki nie były powalające. Wiem, że niektórzy jeszcze odwiedzają stoiska, rozmawiają z wydawcami (to ja też robiłam akurat) i otrzymują egzemplarze do recenzji 😉 Część przychodzi podpatrzeć, pozbierać zakładki i inne gadżety. Ciekawe jakie są inne powody?

      1. Ja głównie po autografy, bo kocham książki z autografami! Chętnie na spotkanie blogerów bym się wybrała, Kasia-Eire miała mi dać znać kiedy i gdzie, ale na razie nie wiem nic! No wiem, mój blog mało książkowy :-(((

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

