I znowu stosik!


I co ja mam napisać? Że powtórzyła się sytuacja z ubiegłego tygodnia? Że znowu wczoraj miałam tyllko dwie książki, a dzisiaj sypnęło gratisami? Sama prawda. Koleżanka w pracy przeprowadzała się z jednego miejsca w drugie, no i doszła do wniosku, że nie chce jej sie zabierać do nowego biura wszystkich tych książek, więc sypnęła wśród nas prezentami 🙂 To właśnie dzięki niej możecie zobaczyć kolejny stosik. A składają się na niego:

„Meksykański romans” Kochańska – wygrana w konkursie u Zacisza wyśnionego, dziękuję! 🙂 A dotarła do mnie tak ślicznie zapakowana:

„Niesmiertelny” Valente – od Wydawnictwa Mag. Wczoraj prawie zawału serca nie dostałam, jak ledwo weszłam do mieszkania, a tu dzwoni domofon, że kurier z przesyłką czeka 😉 Pierwsza tego typu przesyłka tutaj, po 1,5 miesiąca! To dobry znak.

„Samobójcza runda” Styron, „Krucjata ciemności” Leoni, „Grób w Gazie” Rees, „Jeruzalem” Tavares, „Władaj Brytanio!” du Maurier oraz „Pij, graj, używaj” Gottlieb – to wszystkie prezenty od koleżanki, na które się załapałam 😉 Styrona i du Maurier wzięłam ze względu na nazwiska, Gottlieba pamiętałam z którejś recenzji blogowej, a na resztę skusiłam się z czystej ciekawości. Jak tak będzie się powiększać moja lista książek do przeczytania, to niedługo nie będę miała gdzie ich upychać. Plus nie będę w ogóle przywozić tych stosów zalegających w poprzednim miejscu zamieszkania 😉

A ta cudna zakładka to dzieło rąk Kalio, dziękuję za niespodziankę! :* Fantastyczna zakładka!

Jakie macie plany na weekend? Będziecie się wygrzewać na słoneczku czy wręcz odwrotnie – zamkniecie się w czterech ścianach? Odpoczynek czy praca/studia? Ja planuję nie robić nic konkretnego 😉 No, może ze dwie rzeczy posprzątam, może zrobię pranie, a poza tym lenistwo. Czytanie, spacery ze znajomymi, włóczenie się po dzielnicy (może w końcu zobaczę gdzie mieszkam!), praktycznie czysty hedonizm! Zamierzam wykorzystać zapowiadane 18-20 stopni i słonko 🙂 A wam życzę udanego weekendu!

13 thoughts on “I znowu stosik!

    1. Miłośniczka Książek – 🙂 Mam nadzieję, że udało Wam się odpocząć i spędziliście go przyjemnie. Mnie strasznie podoba się aktualna pogoda, więc bywam sporo na zewnątrz, ciesząc się słonkiem 🙂

      Isadora – 🙂 nie oddam! 😛 Pozdrawiam!

  1. Tralalala, ja też dostałam zakładkę! Haaa.. 😀 Zaraz się będę chwalić u siebie, nie ma to tamto! 😀
    A weekend… hmm… trochę poczytam, może obejrzę jakiś film, no i mam nadzieję na jakiś spacer oczywiście 😉 Nic specjalnego 🙂

    1. Izusr – widziałam 😀 I nawet się wypowiedziałam.
      No, to tak mniej więcej, jak i u mnie. Może z wyjątkiem filmu, bo ja pewnie nic nie obejrzę 😉 Zaraz idę zjeść coś ciepłego. Przyda mi się, bo znowu mi coś bardziej gardło dokucza, a już niby było lepiej :/ Złudne :/

      Filety z Izydora – hehehehe, liczę na to, że nie będzie teraz już żadnych przeprowadzek zbyt szybko, to może jest szansa na ponowny spokój w tej kwestii – taki, jaki był w lutym 😉 Ale zobaczymy :>

  2. Czytałam „Pij, graj, używaj”. Nie powala na kolana, ale na „odmóżdżenie” może pomóc 🙂 jutro mamy spotkanie BNetkowe w Katowicach, także będę miał trochę przyjemności po tym okropnym, męczącym i chorobowym tygodniu 🙂 pozdrawiam wiosennie 🙂

    1. Poczytajka – o, to bardzo ciekawie! Zapewne usłyszysz i obejrzysz wiele interesujących rzeczy!

      Sardegna – a, to możliwe, że u Ciebie właśnie czytałam jej recenzję, bo pamiętałam, że opinia była mniej więcej taka. I właśnie sobie ją zostawię na czas, gdy będę potrzebowała lekkiej rozrywki 🙂 A spotkania zazdroszczę okrutnie! Ja próbuję zorganizować coś tutaj za tydzień w sobotę, trzymaj kciuki, by się udało! Pozdrawiam!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

