A jednak stosik!


Jeszcze dzisiaj w okolicach południa byłam przekonana, że nie będzie w tym tygodniu tradycyjnej notki stosikowej. Miałam do pokazania tylko jeden audiobook i jedną książkę papierową, więc postanowiłam poczekać jeszcze tydzień. Ale potem zostaliśmy obdarowani gratisami różnorakimi, każdy wybrał, co chciał i nagle zrobił mi się stos 😉 A wszystko to prezenty i gratisy, miodzio 🙂 A w skład stosu wchodzi część podróżnicza:

Same gratisy 🙂 A druga część stosu jest powieściowa:

Tutaj tylko nowy Schmitt – „Kobieta w lustrze” to prezent od koleżanki z pracy, a audiobook od szefowej. Reszta gratisy 🙂

Myślałam, że to będzie kolejny z aktywnych weekendów, ale plany się pozmieniały i ten weekend będzie zdecydowanie leniwy. Sprzątanie, jakieś dobre obiady, może spacery, o ile pogoda pozwoli i… czytanie, czytanie, czytanie 😉 A Wy jakie macie plany?

20 thoughts on “A jednak stosik!

    1. Ooo! Uświadomiłeś mi, że też bym sobie pojeździła! Ale widzę problem: nie przetransportowałam sobie jeszcze tutaj roweru 😉 No i pogodę też zapowiadają taką sobie, jak będzie nieźle, to spróbuję opcji spacerowania.

  1. Mam nadzieję, że spokojne czytanie i haftowanie 🙂
    No i oczywiście dobre obiadki, mąż wraca trzeba mu dogodzić 🙂 Jak się uda 🙂

    Miłego, leniwego weekendu 🙂

    Ps. Ciekawa jestem Twoich wrażeń po Wojciechowskiej, bo mój mąż ostatnio coś wspominał. Za to p. Pawlikowskiej nie przetrawił 🙂

    1. Sabinka – to trzymam kciuki za spełnienie nadziei. No ba, ja to sobie też zaplanowałam dobre obiadki, mimo tego, że męża nie witam 😉
      Co do Wojciechowskiej – ja jeszcze nic nie czytałam, ale też słyszałam, że pisze lepiej, niż Pawlikowska, więc złapałam 2 z kilku tomów, nie chciałam być chamska i brać wszystkich 😉

      Viv87 – fajny, fajny, też mi się podoba. A plany masz w dużej części podobne do moich 😉

  2. Ależ piękne gratisy!
    Moim najlepszym planem weekendowym jest jutrzejsza impreza dla kobiet, z okazji Dnia Kobiet 🙂 będziemy się z dziewczynami bawić do upadłego 🙂
    co do planów czytelniczych, dokończę „Dotknąć prawdy” i mam zabrać się za za Magdę Szabo i „Świniobicie”, ale jakoś zabrać się nie umiem…

    1. Sardegna – 🙂 O, babska impreza to jest coś fajnego, też lubię takie od czasu do czasu uskuteczniać, ciekawe, czy tu mi się uda w końcu coś zorganizować :> Miłej zabawy życzę!
      „Dotknąć prawdy” – ten tytuł kompletnie nic mi nie mówi (chyba?), więc będę wyglądała recenzji. A „Świniobicie” czytałam, mocna rzecz, taka hm… przygnębiająco-przejmująco-ostra.

      Isadora – 🙂 Bardzo się ucieszyłam, jak je zobaczyłam wśród stosów. Ale też matki i ojcowie mieliby z czego wybierać, bo masę książek dla dzieci wrzucili do wyboru. Pozdrawiam!

  3. Pozostaje zatem miłej lektury życzyć :). U mnie weekend o charakterze uczelnianym – w sobotę same wykłady, więc obowiązkowo zabieram ze sobą rozpoczętą wczoraj „Pieśń imion” ;), a z niedzielnych zajęć może uda mi się jakoś wymigać, więc ostatecznie nie powinno być tak źle :). Pozdrawiam ciepło!

  4. Podróżnicze – miodzio:) Oprócz Pawlikowskiej, bo zupełnie jej nie trawię…
    Z drugiego stosu znam „Córkę kata” – bardzo mi się podobała.

    Plany?
    – przełamywanie przesilenia wiosennego
    – dokończenie trzech zaczętych recenzji
    – doczytanie wywiadów Oriany Falaci – świetne są;)

    1. Tajus – dzięki 🙂 Ooo… to zajęty weekend masz, ale z nadzieją na wolne 😉 A „Pieśń imion” czytaj, czytaj, bom niezmiernie ciekawa wrażeń, sama się na nią czaję, za jakiś czas planuję czytać, więc chcę wiedzieć, czy warto sięgać 😉 Pozdrawiam!

      Anek7 – prawda? Ja Pawlikowskiej czytałam tylko 1 książkę, w wersji albumowej nie była zła, bo przyjemnie oglądało się fotki. A jestem ciekawa niezmiernie Wojciechowskiej, bo jeszcze jej twórczości nie znam, no i Fiedlera. Pamiętam Twoje wrażenia z lektury „Córki kata” – pod ich wpływem właśnie porwałam ją ze stosów 😉
      Życzę realizacji planów! I trzymam kciuki za przełamywanie przesilenia wiosennego. I cieszę się, że Fallaci dobre teksty napisała!

  5. Ale piękne gratisy. Takich smakowitych kąsków bardzo zazdroszczę:)
    U mnie weekend zapowiada się aktywnie. Najpierw sprzątanie a potem pakowanie i przygotowania do wyprowadzki. Wracam na łono stolicy:) No i na czytanie mam nadzieję znaleźć chociaż chwilkę.

  6. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę Fiedlera. W sumie to zazdroszczę Ci całego stosiku podróżniczego, ale tego Fiedlera to najbardziej. Ostatnio coś mnie natchnęło na te książki podróżnicze i jestem oczarowana.

    A byłaś już w różnych muzeach w Warszawie? Albo w Zoo?

    Ja w weekend muszę przeziębienie wyleczyć, ponieważ dopadły mnie te zmienne temperatury i przesilenie wiosenne czy coś w tym rodzaju. Ale w pójściu na basen mam nadzieję, że mi to nie przeszkodzi. No i oczywiście mam zamiar sobie poczytać 😉

    życzę udanego weekendu 🙂

    1. z głową w książce – 🙂 O proszę, witam sąsiadkę 😉 Życzę jak najszybszej i bezproblemowej przeprowadzki. No i miłego zagospodarowywania nowego miejsca 🙂

      PlusMinus – 🙂 Wiesz, że ja Fieldera tak słabo znam, że praktycznie w ogóle?? Zdecydowanie powinnam to nadrobić, ciekawe czy zdołam. I kiedy 😉
      W Warszawie na razie prawie nigdzie nie byłam 😉 Ze dwa spotkania ze znajomymi, jedna wizyta w teatrze. I tyle. No, ostatnie 2 weekendy miałam wyjazdowe, a w ten weekend muszę dosprzątać mieszakanie i w końcu odpocząć. Na razie zresztą nie powinnam wydawać kasy, a z tego, co widziałam wczoraj, to niestety większość muzeów ma dni otwarte w dni robocze i to w godzinach typu 10-15 :/ Więc trzeba będzie poczekać, powolutku, powolutku, ale do przodu 🙂
      Życzę więc walki z paskudztwem! Ja mam nadzieję, że teraz przez dłuższy czas nic mnie nie dorwie w swe szpony, bleeee… Choroba + basen + dziwna pogoda? Ja nie wiem, czy to jest dobry plan! 😛 Pozdrawiam!

      1. ZWL – nie chodzi o to, że nie ma co robić, ale o to, że mi się zwyczajnie nie chcę. Jak już się tak złożyło, że plany się pozmieniały, to stwierdziłam, że wykorzystam weekend na lenienie się 😀

        Filety z Izydora – eee tam, demoralizowanie? 😀

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

