Niestosikowo


Pierwszy raz w historii piątkowych stosików zdarzył się tydzień, w którym ŻADNA książka do mnie nie dotarła! Warte zanotowania, aż muszę sprawdzić od kiedy umieszczam stosiki 😉 Moment… Pierwsza fotka mini-stosiku pojawiła się 1 grudnia 2009 roku! A pierwszy „prawdziwy” stosik pojawił się 26 lutego 2010 roku! Niesamowite, przez 2 lata przychodziło do mnie tyle książek, szok!

Jako, że sytuacja życiowa się zmieniła, to i źródełko powoli sie zmniejsza. I jakoś mnie to nie martwi 🙂 Przynajmniej w końcu powolutku może zacznę wychodzić z zaległości. A może nawet za jakiś – dłuuugi – czas wrócę do bibliotek? Kto wie?

Chciałam Wam życzyć dobrego weekendu! Chociaż tyle 😉 Jakie macie plany? Ja właśnie jestem w drodze w okolice Gdańska, gdzie dojadę późnym wieczorem. A jutro świętujemy zaległe urodziny dobrej znajomej 🙂 No i w niedzielę popołudniową porą odbywam kolejną podróż – do Warszawy 😉 Cóż, czego się nie robi dla tych, którzy są nam bliscy!

18 thoughts on “Niestosikowo

      1. Anek7 – i jak było? Oj, ja za tymi biblionetkowymi spotkaniami tęśknię! Niestety, W-wa nie jest pod tym względem aktywna 😦

        Viv87 – faktycznie, pewnie jest czego żałować. Pozostaje nadzieja, że uda się następnym razem 🙂

  1. Ja niestety jestem lekko nie w formie (przeziębienie od dwóch tygodni nie odpuszcza i silnie trzyma), więc plany na weekend to grube skarpety, ciekawa książka, malinowa herbata, i ciepły kocyk 😉

    1. Z głową w książce – no, to też miałaś ciekawy weekend 🙂 Mam nadzieję, że był udany! Mój był, mimo tego, że w sumie spędziłam 13 h w podróży 😉

      Evita – to zdrówka życzę! Ja się mniej więcej wykurowałam (został jeszcze w niewielkim stopniu katar) i całe szczęście, bo to było bardzo męczące :/

    1. Książkozaur – o proszę 🙂 Ja byłam w Pruszczu Gd., więc bardzo blisko. Wprawdzie dużą część piątku i niedzieli spędziłam w dojazdach, ale i tak warto było 🙂 Ja też lubię biblioteki, ale jak się ma te 700 czy 800 własnych książek do przeczytania, to i ciśnie ten fakt (przynajmniej mnie) na tyle, że motywuje do prób przeczytania chociaż części zanim dorzuci się kolejne X z bibliotek 😀

      Tomekszymek – ano, żadna, żadna ;P

  2. Udanych podróży i wyjątkowej zabawy Ci życzę 🙂
    Wcale się nie dziwię, że teraz trochę mniej kupujesz – nowa praca, nowe miejsce, mnóstwo wrażeń i wydatków. Przydałoby mi się takie coś 🙂

    Mój weekend? Głównie z książką i językami, może jakieś dłuższe wyjście z Marcinem, mecz. Aha, zapomniałabym – mój weekend rozpoczął się we wtorkowe południe i skończy w poniedziałkowy wieczór, więc to trochę inna sytuacja 🙂

    1. To już kolejny raz 🙂 Najpierw 5 dni weekendu i dwa dni nauki, potem 6 dni weekendu i jeden dzień nauki. Teraz co prawda w czwartki na chwilę będę pojawiać się na uczelni, ale wciąż będą to dla mnie głównie długie weekendy 😀

    2. Futbolowa – dzięki, był to udany weekend, mimo tych 13 h (łącznie) w podrózy 😉
      O tak, ja też się nie dziwię i – szczerze – mam nadzieję, że ten stan potrwa jak najdłużej, może chociaż odrobinkę zmniejsze te moje stosy 😉
      Heh, szczęściaro, to się nazywa weekend ;D Ja pewnie do sierpnia nie będę miała tylu dni wolnych pod rząd, bo dopiero wtedy mogę brać dłuższy urlop

      Poczytajka – co nie? Się byczy Klaudyna, oj byczy 😀

  3. Witam!
    Wygrałaś u mnie na blogu książkę… w grudniu!
    Wciąż się nie odezwałaś :-/
    Zajrzyj, proszę [losowanie nr 49].
    Pozdrawiam, M.

    1. Zacisze – cudna wiadomość 🙂 Jesteśmy w kontakcie i jeszcze raz przepraszam za ciszę! Pozdrawiam!

      Agata Adelajda – 🙂 Wiesz, ja mam jakieś 700 własnych książek do przeczytania, więc taki zator niełatwo jest rozładować ;D Potrzebuję na to przynajmniej kilka lat 😀 Zazdroszczę więc takiej ilości, właściwie to chciałabym do niej wrócić.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

