Doczekałam się!


Czekałam, czekałam, aż w końcu się doczekałam! Jest już online najnowszy numer magazynu Archipelag. A w nim, na stronach 29-32, możecie przeczytać wywiad, który miałam okazję przeprowadzić z samą Anne B. Ragde, autorką lubianej trylogii Ziemia kłamstw. Polecam zdecydowanie, bo to ciekawa osoba 🙂 A ja teraz dumnie się wpatruję w ekran 🙂 Wywiad do przeczytania TUTAJ (a jak ktoś ma wolniejsze łącze, to polecam link pod nazwą magazynu, tam można sobie ściągnąć go na dysk, a nie otwierać online).

W siódmym numerze za temat przewodni obrałyśmy CIAŁO – temat stosunkowo rzadko poruszany w kontekście literatury, mimo że każdy bohater ciało posiada, co stwarza nieograniczone wręcz pole do popisu dla pisarzy. Jak traktują je autorzy? Nadzwyczaj często zwracają uwagę na cielesność, gdy ona zawodzi, gdy nie spełnia naszych oczekiwań, gdy boli i upokarza. Ciało zdrowe, piękne i silne, zdawałoby się, nie stanowi aż takiego wyzwania, przyjmuje się je często za pewnik, a ono też ma prawo dawać się we znaki.

Zapraszam do czytania całego i o uwagi a propos mojego wywiadu 😉

9 thoughts on “Doczekałam się!

  1. Z ciekawością przeczytałam ten wywiad 🙂
    I zaraz dokupię sobie trzecią część trylogii.
    Pozdrawiam weekendowo 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

