Prywata – pomocy w poszukiwaniach!


Jako, że od rana siedzę przed kompem i szlag mnie trafia, to pomyślałam, że napiszę i tutaj. Wczoraj okazało się, że od 1 lutego będę pracowała w Warszawie, co oznacza przeprowadzkę. A dokładnie oznacza to bardzo szybką przeprowadzkę!

W związku z tym szukam:

a/ jednoosobowego pokoju, preferuję 2, maksymalnie 3 osoby w całym mieszkaniu. I raczej bez właściciela tam mieszkającego. Lub…

b/ kawalerki do 1200 zł.

Szukam zamieszkania w dzielnicy Ochota. Ewentualnie wszędzie tam, gdzie jest połączenie tramwajowe z Ochotą. Preferuję centralne ogrzewanie, mile widziany dostęp do balkonu i internet. Jeżeli chodzi o ewentualnych współlokatorów w mieszkaniu, to fajnie byłoby, gdyby byłyby to osoby niepalące, raczej pracujące i w miarę spokojne (bo po całym dniu pracy impreza za imprezą to nie jest mój wymarzony model życia 😉 ).

Czy mogłabym Was prosić o rozpuszczenie wici wśród Waszych znajomych i rodziny? Zależy mi na tym, by szybko coś znaleźć i żeby znaleźć coś wiarygodnego, jak mogę staram się unikać kogoś, kto mnie wystawi do wiatru :/ Oczywiście szczegóły są do negocjacji, więc jakby ktoś miał coś, co nie spełnia idealnie tego, o czym piszę – nic złego, porozmawiamy 🙂 Pomóżcie!

17 thoughts on “Prywata – pomocy w poszukiwaniach!

    1. Właśnie tam siedziałam cały ranek i pół popołudnia 😉 Tylko albo nieaktualne, albo za drugie, albo nie odpowiadają, albo obrzydliwe 😉 No i znajoma z W-wy twierdzi, że tam trzeba mocno uważać, bo oszukują. Ale i tak tam będę szukać, jutro część druga poszukiwań!

      1. hej!

        masz podobny problem co ja. jestem w Wawie od 2miesiecy, mieszkam z kolezanka, ale za daleko od pracy, a ona nie chce sie przeniesc. wiec tez zaczelam szukac mieszkania i współlokatorki. pracuje na Mokotowie, więc szukam czegoś od Śródmieścia w tamtym kierunku, generalnie jesli blisko do metra to OK. a namiar do ciebie mam od kolezanki z forum miau. jesli chcialabys pogadac to najlepiej daj znac na maila to sie zdzwonimy-umówimy.

  1. Gratulacje Enga!
    Z mieszkaniem nie pomogę, niestety, koleżanka szukała intensywnie kiedyś tam mieszkania i bardzo się zdziwiła, że są castingi na bycie współlokatorem 😉

  2. Nie wiem, jak to wygląda w Stolicy, ale w Poznaniu jak szukaliśmy mieszkania dla syna, to odwiedziliśmy coś w stylu biura kwater studenckich. Za pięćdziesiąt złotych dostaliśmy trzy oferty, z których już druga była strzałem w dziesiątkę.

    1. Kornwalia – 🙂 Ano, o tych castingach słyszałam. Cóż, trzeba się będzie jutro ładnie przyszykować (mam pierwsze spotkania) i robić dobre wrażenie 😉

      Maciej Ślużyński – dzięki za radę, poszukam warszawskiego odpowiednika takiej strony. Na razie na jutro mam umówionych kilka spotkań, zobaczymy co z tego wyjdzie.

  3. Super, ze znalazłaś pracę 🙂
    Tylko czy bedzie Ci odpowiadac? Mam nadzieję, że coś tutaj napiszesz 🙂
    Powodzenia przy szukaniu mieszkania, oby się dobre trafiło 🙂

    1. Izzy – wszystko wyjdzie w praniu. Opis obowiązków, który usłyszałam w trakcie rozmowy brzmi fajnie i ciekawie. A wszystko przyjdzie z czasem, zobaczymy 🙂 A powodzenie z mieszkaniem się przyda!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

