Stosiku brak


A zamiast niego miała być recenzja. Jednak praktycznie cały dzień spędzony nad grą planszową osłabił mój mózg, nie dam rady 😉 Wyobraźcie sobie – 7 godzin spędzonych nad JEDNĄ rozgrywką?? „Gra o tron” wymiata, jednak jest baaardzo czasochłonna i męczy umysł, bo wymaga sporej koncentracji i planowania. A graliśmy tylko w trójkę, przy większej ilości graczy (może być maksymalnie sześciu), to pewnie siedzielibyśmy nad nią do jutrzejszego poranka 😉

W każdym bądź razie – stosik z dzisiaj pojawi się za tydzień, czyli będzie podwójny. Ja Wam ślę pozdrowienia i obiecuję recenzję, jak tylko dam radę. A jak ktoś chciałby porównać wrażenia z lektury z wrażeniami z gry, to polecam wpisanie jej sobie na listę tegorocznych prezentów 😉

7 thoughts on “Stosiku brak

    1. ZWL – hehehehe, z tego, co wiem, to poczta coś tam przyniosła, ale dzięki za dobre chęci 😉

      Kreatywa – oj tak, planszówki (i karcianki zresztą też) potrafią nieźle wciągnąć! Polecam (oprócz powyższej gry) np. również Carcassone (moja najukochańsza z wszystkich do tej pory poznanych gier) z dodatkami.
      Ja to w ogóle jestem wielki fan grania w planszówki i karcianki – świetna zabawa i dobrze spędzony czas razem 🙂

  1. Wow, ja nigdy nie grałam w tak długą grę… No, może przesadzam – kiedyś w LARP’a cały Boży dzień na obozie 😉 Ale jak jest fajnie, jaka ulga, gdy gra się kończy. I satysfakcja jak wygrasz 😉

    1. Nyx – 🙂 No, nam zeszło do tej pory maksymalnie chyba 5 h na całą rozgrywkę Carcassone z kilkoma dodatkami i w 5 osób. Tutaj 3 osoby – 7 godzin 😀 A grać uwielbiam, robimy sobie takie mniejsze i większe, dłuższe i krótsze zjazdy „hazardowe”, gdy właściwie tylko siedzimy i gramy 😉 Co do satysfakcji – ja rzadko wygrywam, za duże roztrzepanie, za mały zmysł strategiczny 😉 Co i taknie zmienia faktu radochy z gry 😀

      Agnes – ha, to fakt 😀

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

